خانهاخبار
راهنمای ویندوز فون: چه زمانی ویندوز گوشی شما به‌روز می‌شود؟

راهنمای ویندوز فون: چه زمانی ویندوز گوشی شما به‌روز می‌شود؟

تاکنون برای شما هم این سوال پیش آمده که نسخه جدید ویندوز فون چه موقع برای دستگاهتان عرضه می‌شود؟ امروز می‌خواهیم روش اطلاع پیدا کردن از انتشار نسخه جدید ویندوز فون در گوشی‌های لومیا را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۷/۲۲

بسیاری اوقات خبر انتشار نسخه جدید ویندوز فون به گوش می‌رسد، اما کاربران هیچ پیغام آپدیتی روی گوشی‌شان مشاهده نمی‌کنند. مایکروسافت به‌روزرسانی‌های ویندوز فون را برای همه گوشی‌های لومیا عرضه می‌کند، تنها ممکن است چند روزی میان انتشار نسخه جدید برای گوشی‌های مختلف و همچنین مناطق مختلف دنیا فاصله بیفتد. اما از کجا می‌توانیم بفهمیم نسخه جدید ویندوز برای گوشی ما منتشر شده و به‌زودی پیغام آپدیت را مشاهده می‌کنیم؟

در ویندوز فون 8.1 ابتدا باید ببینید گوشی شما ساخت کدام کشور است تا بعد به جستجوی آخرین آپدیت منتشرشده برای آن بپردازید. برای این کار به بخش Settings و پس از آن Extras & Info بروید. در این قسمت دنبال گزینه Manufacturer Name بگردید. از این طریق می‌توانید بفهمید گوشی شما ساخت کدام کشور است. برای مثال، در گوشی من نام کشور ویتنام آمده و به همین دلیل به دنبال آپدیت‌های منتشرشده برای گوشی‌های ساخت ویتنام خواهم بود.

 

image

 

حالا که می‌دانید گوشی شما تولید کدام کشور است، به بخش Software Update سایت مایکروسافت بروید و نسخه سیستم عامل خود را انتخاب کنید.

 

image

 

وقتی سراغ آپدیت‌های ویندوز 10 می‌روید، باید منطقه موردنظرتان را انتخاب کنید و بعد هم به انتخاب کشور بروید. اگر بخواهید ویتنام را انتخاب کنید، باید Asia Pacific را انتخاب کنید و بعد، از لیست کشورها، ویتنام را پیدا کنید. حالا لیست گوشی‌ها و آخرین به‌روزرسانی آنها به شما نشان داده می‌شود.

 

image

 

البته در حال حاضر هنوز نسخه نهایی ویندوز 10 منتشر نشده و فعلا آخرین آپدیت ویندوز 8.1 نمایش داده می‌شود. با انتشار رسمی ویندوز 10 احتمالا وضعیت به‌روزرسانی (در حال آزمایش یا تاریخ انتشار) برای گوشی شما نمایش داده می‌شود.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید مدل گوشی است. برخی مدل‌ها به‌دلیل شباهت با مدل دیگر نمایش داده نمی‌شوند. همچنین بعضی مدل‌ها هم در یک منطقه اصلا عرضه نشده‌اند و به همین دلیل باید سراغ مدل مشابهش بروید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

mohammad ali

۱۳۹۴/۸/۳
ببخشید این رام مال کجاست دقیق لومیا 925
RM-892_eu_euro1_249

mohammad ali

۱۳۹۴/۸/۳
ببخشید کی میاد آپدیت 10 من نرم افزار اینسایدر نصب کردم آپدیت میده ولی میترسم جواب نده می خواستم ببینم نسخه نهاییش کی میاد .خیلی ممنون

مجتبي

۱۳۹۴/۷/۲۵
سلام
Middle East
United Arab Emirates
انتخالب كن

سهیل

۱۳۹۴/۷/۲۳
سلام.
من توی قسمت اسم کشور نوشته RM-914_im_mea3_319 یعنی چه کشوری؟؟؟

محمد

۱۳۹۴/۷/۲۳
mea3 ساخت کدام کشور میشود؟