خانهاخبار
Lenovo Vibe Shot به‌زودی وارد بازار ایران می‌شود

Lenovo Vibe Shot به‌زودی وارد بازار ایران می‌شود

طی مراسمی که دیروز در مجتمع تجاری کوروش تهران برگزار شد شرکت سازگار ارقام به‌طور رسمی فعالیت خود را در حوزه گوشی‌های هوشمند آغاز کرد. این شرکت پیش از این سابقه‌ای طولانی در پشتیبانی و فروش قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ برندهایی چون ACER ،Lenovo ،Asus ،Seagate ،XFX ،Elitegroup داشته است.
۱۳۹۴/۷/۲۱
image

در این مراسم هدف‌ها و برنامه‌های آینده این شرکت توضیح داده شد و پس از آن آقای اصلاحی، مدیر بخش موبایل سازگار ارقام، ضمن اعلام ورود سازگار ارقام به بازار تلفن‌های هوشمند گفت زندگی آینده زندگی هوشمند است. در سه‌ماهه دوم سال 2015 حدود 340 میلیون گوشی هوشمند در دنیا فروخته شده و این تعداد نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشته است. این در حالی است که لنوو با در اختیار داشتن برند موتورولا مقام پنجم فروش در سه‌ماهه دوم سال 2015 را در اختیار داشته.

 

image

 

او گفت لنوو شرکت بزرگی است و در بیش از 160 کشور جهان شبکه فروش دارد و طبق آمار در هر ثانیه 4 دستگاه از محصولات لنوو در دنیا به فروش می‌رسد.طبق آمار IDC در ایران حدود 109 میلیون موبایل فعال داریم و ایران در منطقه بالاترین میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را دارد.

 

image

 

بعد از بیان این مطالب نوبت به معرفی دسته‌بندی‌های مختلف در گوشی‌های هوشمند لنوو رسید.

 اصلاحی گفت ما در لنوو 4 سری داریم:

سری Vibe

گوشی‌های این سری پرچم‌داران لنوو هستند.

سری P

در این سری شاهد گوشی‌هایی هستیم که مشخصات ویژه‌ای دارند.

سری S

گوشی‌های این سری باریک و سبک و زیبا هستند.

سری A

گوشی‌های ارزان‌قیمت لنوو در این سری قرار دارند.

 

او ادامه داد گوشی S90 لنوو ما فروش بالایی داشته و این فروش به دلیل امکانات بسیار خوب این گوشی در کنار قیمت مناسبش است.

S90 پردازنده 4هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 410، صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و هر دو سیم‌کارتش از 4G پشتیبانی می‌کنند.

 

image

 

P70 نیز یکی دیگر از گوشی‌های لنوو است که با استقبال خوبی روبرو شده. این گوشی باتری 4000 میلی‌آمپری دارد که تا 46 ساعت مکالمه در شبکه 2G دوام می‌آورد. ویژگی دیگر این گوشی قابلیت پاور بانک شدن است و می‌توانید گجت‌های خود را به آن متصل کنید تا شارژ شوند.

 

image

 

در سری A هم A7000 به دلیل قیمت و امکانات مناسب بسیار موفق بوده است.

 

image

 

اکنون قصد داریم Vibe Shot را به‌عنوان عضو جدید محصولات لنوو در ایران معرفی کنیم. این گوشی یک تلفن همراه پیشرفته به همراه دوربین پیشرفته است.

اگر بخواهیم قابلیت‌های دوربین Vibe Shot را بگوییم، باید ابتدا به سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع BSI و مجهز به لرزشگیر اپتیکال لنز به‌همراه فلاش 3 رنگ اشاره کنیم که هنگام عکاسی، با توجه به نور محیط، یکی از LED های فلاش روشن می‌شود. کلید اختصاصی شاتر و کلید سخت‌افزاری تغییر حالت عکاسی از خودکار به دستی نیز در این گوشی وجود دارد.

از امکانات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون  615به همراه 3 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

کلید شاتر این گوشی دو منظوره است: با یک بار فشرده شدن دوربین فعال می‌شود و اگر آن را دو بار بفشارید، سریعا عکس‌برداری می‌کند.

جنس فریم دور این گوشی تماما آلومینیومی و قاب پشت و جلو از جنس شیشه محافظت‌شده با Gorilla Glass 3 است. این گوشی در سه رنگ قرمز، سفید و خاکستری به بازار می‌آید. به همراه این گوشی یک عدد محافظ صفحه نمایش و یک عدد محافظ قاب پشتی نیز عرضه می‌شود.

اصلاحی گفت بازار هدف لنوو برای این گوشی افرادی است که بنیان‌گذار مد هستند؛ کسانی که به دنبال کیفیت، طراحی و کارایی‌اند.

علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی و عکاسی که دوست دارند دوربینی پیشرفته همیشه همراهشان باشد نیز جزو مخاطبان این دستگاه‌اند.

هنوز قیمت قطعی برای این گوشی اعلام نشده، اما احتمالا قیمت Vibe Shot حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان تا یک میلیون و چهارصد هزار تومان است.

 

image

 


 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

الیاس

۱۳۹۴/۷/۲۲
من کاملا مخالفم اینکه آدم یه گوشی خاص و کم یاب داشته باشه به آدم حس خیلی خوبی میده.

الیاس

۱۳۹۴/۷/۲۲
قیمت وایب شات 1230000 تا 1290000 تومن هست

ehsan

۱۳۹۴/۷/۲۱
درود
ایکاش Vibe Z2 pro وارد میشد ... چقدر وقته دنبالش هستم و نتونستم بخرم ...
لنوو بازار خوبی خواهد داشت ...

amir1975

۱۳۹۴/۷/۲۱
الان 3 ماهه با گارانتی متفرقه تو بازاره حدود 1150 قیمت داره. دو ورژن (رام) اروپایی و چینی داره که برای ایران اروپایی سازگار تره.
مشکل این گوشیهای نادر اینه که وقتی میخری باید لوازم جانبی بهشون بخورونی! و مال خودش گیر نمیاد. همین باعث میشه همیشه از خریدت دل چرکین باشی و بگی ای کاش یک چیز دیگه میخریدم.