خانهاخبار
پشتیبانی از اسکایپ در اپلیکیشن پیام‌رسان ویندوز 10 موبایل

پشتیبانی از اسکایپ در اپلیکیشن پیام‌رسان ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت در حال تغییروتحول دنیای نرم‌افزاری خود است تا به ترکیب دلخواه خود و کاربران برسد. در همین راستا، طی آپدیتی جدید، این شرکت قابلیت‌های پیام‌رسان اسکایپ را به اپلیکیشن پیام‌رسان ویندوز 10 موبایل افزوده است.
۱۳۹۴/۷/۲۰

اگر از ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کنید، اوضاع دارد برایتان بهتر می‌شود! اپلیکیشن Microsoft Messaging به‌تازگی از نسخه ۱.۰.۱۲۷۱۵ به ۱.۱۰.۷۰۰۰ ارتقا یافته است. می‌پرسید چه قابلیت‌های جدیدی طی این به‌روزرسانی افزوده شده است؟ یک قابلیت کاربردی: ادغام‌شدن با مسنجر اسکایپ.

Messaging Skype طی چند وقت اخیر به‌صورت بتای اولیه در اختیار گروهی از کاربران بود، اما ظاهرا مایکروسافت این محدودیت را دور زده و با آپدیتی جدید ویژگی‌های پیام‌رسان اسکایپ را به‌طور کامل به اپلیکیشن پیام‌رسان ویندوز ۱۰ موبایل افزوده است. این آپدیت از آپدیت ۱.۰.۱۲۷۴۸ اپلیکیشن Messaging Skype، که پس‌زمینه خاکستری را جایگزین پس‌زمینه سیاه کرده بود، جدیدتر است. از نظر عملکرد هم در این نسخه همه‌چیز سریع‌تر از قبل شده است. اپلیکیشن Skype Video Preview نیز به نسخه پایدار Skype Video ارتقا پیدا کرده و هنگام نصب کردن آپدیت جدید روی گوشی در کنار اپلیکیشن پیام‌رسان نصب می‌شود.

از آنجا که آپدیت به‌تازگی عرضه شده، کاربران و وبسایت‌های مختلف در حال گشت‌وگذار داخل اپلیکیشن‌اند تا تغییرات جدید را پیدا کنند. اگر شما نیز مایلید به این جریان بپیوندید، توصیه می‌کنیم از این لینک به صفحه دریافت مسنجر در فروشگاه مایکروسافت بروید و نسخه جدید مسنجر ویندوز ۱۰ موبایل را نصب کنید.

 

image

 

همان‌طور که گفتیم، آپدیت جدید مسنجر پای اسکایپ را به میان می‌کشد، اما این بدان معنا نیست که کارکردهای پیشین را از دست می‌دهید. در نسخه جدید سریعا می‌توانید بین ارسال پیام به شکل اس‌ام‌اس و ارسال پیام به مخاطبان اسکایپ جابجا شوید و هر دو کارکرد را یک‌جا داشته باشید. تنها با یک تپ از طریق اپلیکیشن اسکایپ ویدئو نیز می‌توانید پیام ویدئویی بفرستید. هر دو اپلیکیشن مخاطبان دفتر تلفن شما را به کار می‌گیرند تا تجربه‌ای یکپارچه از قابلیت‌های پیام‌رسان را در اختیارتان قرار دهند. با توجه به اینکه هر دو این اپلیکیشن‌ها به‌شکل یونیورسال توسعه داده شده‌اند، در آینده‌ای نه‌چندان دور روی ویندوز ۱۰ پی‌سی‌ها نیز قابل استفاده خواهند بود.

 

منبع: WindowsCentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)