خانهاخبار
از جی اس ام بپرسید! این هفته: دوربین تلفن‌های همراه

از جی اس ام بپرسید! این هفته: دوربین تلفن‌های همراه

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۷/۲۰

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS و همچنین لوازم جانبی موسیقی و پردازنده‌ها و روت کردن محصولات اندرویدی پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها، سیستم عامل‌ها و مسائل مربوط به محصول موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به دوربین تلفن‌های همراه رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره دوربین‌ها از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۷/۲۷
دوست عزیز، بستگی به مدل محصول شما دارد. این اپلیکیشن روی تمام دستگاههای زیر به صورت پیش فرض نصب شده است. S6-S6 Edge-Note 5-S6 Edge Plus

جی اس ام

۱۳۹۴/۷/۲۶
در مشخصاتی که خود کمپانی سونی از قابلیت های این محصول عنوان کرده، بیشتر از 120 فریم قدرت فیلمبرداری نداشته و مسلما برای بالاتر از این مقدار، اگر هم وجود داشته باشد استاندارد این محصول نیست.

m

۱۳۹۴/۷/۲۱
سلام آیا تنظیمات دستی دوربین که در گوشی ال جی جی4 وجود داره در جی 3 هم هست ؟؟ مثل تنظیم سرعت شاتر ...

arshia

۱۳۹۴/۷/۲۱
چرا روی گوشی من نرم افزار samsung pay نصب نشده است؟

یمنی دوست

۱۳۹۴/۷/۲۱
با سلام . آیا میشه با دوربین اکسپریا زی 5 ویدیو با سرعت 240 فریم گرفت چون بعضی سایتها گفتن میشه ولی خواستم از شما بپرسم برای این که سایت شما معتبر تر وجامع تره با تشکر.