خانهاخبار
​به‌زودی امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز فونی در اندروید فراهم می‌شود

​به‌زودی امکان اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز فونی در اندروید فراهم می‌شود

شاید شما هم قبلا اپلیکیشن‌های شبیه‌ساز محیط جاوا را روی موبایل خود دیده باشید. این کار از طریق سیستم عامل‌هایی مانند بادا امکان‌پذیر بود. اما خیلی‌ها بعید می‌دانستند که بتوان اپلیکیشن‌های ویندوز را روی محصولات اندرویدی اجرا کرد!
۱۳۹۴/۷/۱۹

در میان کاربران کنجکاو موبایل افرادی هستند که به‌شدت پیگیر دستیابی به اپلیکیشن‌های ویندوز فونی روی گوشی و تبلت اندرویدی خود بوده‌اند. اگر شما هم جزو این گروه افرادید، برایتان خبر خوبی داریم: توسعه‌دهندگان و کدنویسان در حال طراحی محیط شبیه‌سازی ویندوز در اندروید برای اجرای اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور روی اندروید هستند.
شایان ذکر است این امکان فقط روی محصولات اندرویدی‌ای فراهم می‌شود که از پردازنده X86 اینتل استفاده می‌کنند، مثل تبلت Nokia N1.

 

image


همان‌طور که می‌دانید، این عمل از طریق ساخت شبیه‌ساز در اندروید انجام می‌شود. این بدین معناست که مسلما اپلیکیشن‌های ویندوزی با قدرت کامل اجرا نخواهند شد و سرعت و روان بودن این اپلیکیشن‌ها به اندازه زمان اجرای آنها در محصولات ویندوز فون نیست.
در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به محصولات اندرویدی می‌آید. اما با وجود این کدنویسان می‌خواهند به‌زودی نسخه پیش‌نمایشی فنی از این قابلیت به نمایش بگذارند. اگر این پیش‌نمایش برای شما هم جذاب است، باید از کدنویسان آن تشکر کنیم، چراکه نسخه پیش‌نمایش را به‌رایگان در اختیار همه قرار خواهند داد!

 

image


اینکه محصولات اندرویدی، اصلاح می‌کنم، بعضی محصولات اندرویدی، به‌زودی قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های ویندوزی را پیدا می‌کنند جالب است؛ اما وقتی فقط اپلیکیشن‌های Win 32 aka یا اپلیکیشن‌های کلاسیک اصلی ویندوز قابل اجرا هستند، شرایط تا حدودی سخت می‌شود.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ اگر این قابلیت در دسترس قرار بگیرد، شما هم روی تبلت یا گوشی‌تان نصب می‌کنید؟

منبع: Microsoft News

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)