خانهاخبار
طوفان در دنیای فناوری با گوشی وایلی فاکس استورم!

طوفان در دنیای فناوری با گوشی وایلی فاکس استورم!

اگر از طرفداران پروپاقرص سیستم عامل اندروید هستید، حتما با برخی کاستی‌های آن نیز آشنایی دارید؛ مواردی که سبب می‌شود برای دسترسی بهتر به امکانات مجبور شوید اعمالی چون «روت کردن» انجام دهید و البته ریسک‌هایش را نیز بپذیرید، یا اگر گوشی شما کمی قدیمی شده یا از مدل‌های میان‌رده باشد، عطای آپدیت شدن را به لقایش ببخشید.
۱۳۹۴/۷/۱۹

برای حل مشکلات اندروید یک راه فوق‌العاده نیز مطرح شده و آن استفاده از سیستم عامل سیانوژن است که ساختاری بر پایه اندروید دارد، اما بسیاری از ایرادات آن را، همچون کمبود امنیت، عدم آپدیت و مشکلات شخصی‌سازی دلخواه را برطرف کرده.

مدل‌های کمی در دنیا بر پایه این سیستم عامل طراحی شده‌اند. گوشی جدید وایلی‌اکس استورم را می‌توان قدرتمندترین نمونه ساخته‌شده با سیانوژن دانست که مشخصاتی همچون پرچم‌داران اندرویدی دارد و در کنارش سیستم عاملی بی‌نقص نیز به همراه دارد.

 

image

استورم، که به‌زودی شاهد عرضه رسمی آن در کشورمان خواهیم بود، یک اسمارت‌فون با نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی ساخت کمپانی ال‌جی است و به همین دلیل کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. لنز دوربین آن نیز محصول مشهورترین کمپانی این روزها در عکاسی یعنی سونی است که ۲۰ مگاپیکسلی است. در جلو دستگاه هم یک لنز ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED تصاویر سلفی فوق‌العاده‌ای برای کاربرش شکار می‌کند. در بخش سخت‌افزار هم وایلی فاکس از پردازنده مشهور ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه واحد گرافیکی آدرنو ۴۰۵ و ۳ گیگابایت رم بهره گرفته تا قادر باشد تمام بازی‌ها و برنامه‌های روز را اجرا کند.

به طور حتم متمایزترین وجه این گوشی همان سیستم عامل سیانوژن است که نسخه ۱۲.۱ آن روی دستگاه نصب شده و جدیدترین آپدیت‌ها را نیز به‌سرعت دریافت می‌کند. به‌لطف سیانوژن، استورم امنیت بالاتری نسبت به سایر گوشی‌های اندرویدی دارد و کاربر می‌تواند دسترسی گسترده‌ای به امکانات دستگاه خود همچون یک مدل روت‌شده داشته باشد و از طرف دیگر از رابط کاربری منعطف و زیبای سیانوژن هم استفاده کند.

استورم حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد و می‌تواند از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز استفاده کند. همچنین توانایی استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت پیش‌فرض و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم فناوری از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار سیانوژنی است.

image

 

شما می‌توانید گوشی استورم را با گارانتی رسمی شرکت فوژان تل، نماینده انحصاری محصولات وایلی‌فاکس در ایران، با قیمتی عالی و رقابتی از بازار و همچنین از طریق خرید آنلاین تهیه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

Sepehr

۱۳۹۶/۹/۱۸
گوشی داغ میکنه
روت هم نیس
حتی تو developer option
قاب نداره این گوشی
قیمت لوازم جانبی خیلی گرونه

نیما

۱۳۹۶/۳/۵
دکمه صدای کم با دکمه خاموش .یا صدای زیاد با دکمه خاموش.هم زمان بگیر

ابراهیم قره خانی

۱۳۹۶/۱/۲۳
از همه چی این گوشی (ویلی فوکس) راضی هستم جز اینکه مدتیست دوربینش کیفیتش را از دست داده..زوم تصویرش کار نمیکنه...ممنون میشم آدرسی اعلام بفرمائید تا جهت بازدید و تعمیر به آنجا مراجعه کنم

عبدالله

۱۳۹۶/۱/۱۳
متاسفانه گوشی من دیشب داشتم بازی میکروم وباطریش تموم شد الان هرکاری می کنم روشن نمیشه وقتی به شارژر وصل می کنم فقط چراغ روشن میشه لطف کنید یه راهنمایی کنید

سجاد

۱۳۹۵/۵/۲۹
سلام، داره. دکمه قفل رو همزمان با دکمه صدا ( دکمه کم کردن صدا ) بگیرین