خانهاخبار
ظاهر HTC One A9 کاملا شبیه آیفون است!

ظاهر HTC One A9 کاملا شبیه آیفون است!

پس از قولی که مدیرعامل HTC برای عرضه محصولی کاملا جدید به کاربران داد، خیلی‌ها به HTC One A9 امید داشتند که پرچم‌دار بعدی این شرکت باشد؛ اما این طور که به نظر می‌‌رسد، این گوشی هوشمند مشخصاتی در حد گوشی‌های میان‌رده دارد و البته ظاهری که بسیار شبیه آیفون اپل است!
۱۳۹۴/۷/۱۹

طی هفته‌های گذشته خبرهای زیادی در مورد گوشی جدید HTC، که فعلا آن را با نام One A9 می‌شناسیم، در اینترنت منتشر شد. اوایل حدس می‌زدند که این گوشی هوشمند قرار است پرچم‌دار بعدی HTC باشد؛ پرچم‌داری که می‌آید تا این شرکت را از خطر ورشکستگی نجات دهد. اما چندی بعد، با فاش شدن اطلاعات بیشتر از One A9، مشخص شد که این دستگاه اصلا پرچم‌دار نیست، بلکه دستگاهی میان‌رده است.

image

 

به‌تازگی تصاویر جدید و واضحی از HTC One A9 به بیرون درز کرده است که در نگاه اول به آنها فکر می‌کنید با آیفون طرفید! این‌طور که معلوم است، A9 بدنه‌ای آلومینیومی با خطوطی پلاستیکی به‌عنوان آنتن روی خود دارد. اسپیکرهای استریو بوم‌ساند، که بارزترین خصوصیت سری One این شرکت است، در A9 حذف شده و به‌جای آن از اسپیکر مونو در لبه پایینی استفاده شده. این گوشی حتی از نظر برآمدگی لنز دوربین نیز شبیه آیفون است و فقط جای آن از گوشه به میانه بدنه آورده شده. در جلو دستگاه دکمه‌ای شبیه دکمه خانه گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود که احتمالا سنسور اثر انگشت را روی خود دارد.

 

image

 


بر اساس شایعات قبلی، HTC One A9 از پردازنده اسنپدراگون 620، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و پیش‌بینی می‌شود در مراسمی معرفی شود که HTC برای تاریخ 28 مهر تدارک دیده است.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

امین

۱۳۹۴/۷/۲۹
دوست خوب من ! اول خبر رو میخوندی ببیی درباره سامسونگه یا برند دیگه بعدا نظریه انقراض رو مطرح میکردی

ج

۱۳۹۴/۷/۲۲
نسل دایناسورها
شهاب سنگى به زمین برخورد می کند و دایناسورها برای همیشه منقرض می شوند تا آدمیان به وجود بیایند
حکایت سامسونگ هم همین است مثل دایناسورها با آن همه قدرت و عظمت برای همیشه نابود خواهد شد.

ج

۱۳۹۴/۷/۲۲
htc M9+ supreme camera
از قابلیت های منحصر بفرد این گوشی می توان به...
اتصال دوربین دیجیتال
دوربین 21 مگاپيکسلى
و لرزش گیر اپتيکال لنز
اشاره کرد.

ج

۱۳۹۴/۷/۲۰
سامسونگ دیگر حرفی برای گفتن ندارد،چیزی برای ارائه وجود ندارد،جالب اینجاست که جى اس ام حالا رفته سراغ Microsoft!! و حالا بر زد آندرويد،دوران سامسونگ به اتمام رسید.

ج

۱۳۹۴/۷/۲۰
۲۸ مهر معرفی می شود به همراه دو گوشی butterfly 3 و m9+ supreme camera