خانهاخبار
آیا کمپانی پپسی آماده تولید اولین تلفن هوشمند خود می‌شود؟

آیا کمپانی پپسی آماده تولید اولین تلفن هوشمند خود می‌شود؟

با شنیدن اسم پپسی شاخص‌ترین محصول این شرکت یعنی نوشابه‌های آن در ذهن ما نقش می‌بندد. اما ظاهرا پپسی قصد دارد دایره محصولات خود را گسترش دهد و به بازار تلفن‌های هوشمند نیز وارد شود!
۱۳۹۴/۷/۱۸

می‌توانید این را بعیدترین شایعه هفته قلمداد کنید، اما در هر صورت دنیای تلفن‌های هوشمند با شنیدن این خبر به حالت آماده‌باش درآمده است! به‌تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo یک حساب کاربری تاییدشده با نام Pepsi Phone پدیدار شده که حدس و گمان‌هایی در خصوص تولید تلفن هوشمند توسط کمپانی پپسی به وجود آورده است.

نام پپسی را همه با نوشابه‌های این شرکت می‌شناسیم. به‌وضوح مشخص است که پپسی در کارخانه خود خط تولیدی برای محصولی مانند تلفن هوشمند ندارد، اما به‌لطف شرکت‌های متعدد تولیدکننده سخت‌افزار که در آسیای شرقی پراکنده شده‌اند پپسی نیز می‌تواند برای خودش صاحب تلفن هوشمند اختصاصی باشد.

اکانت Pepsi Phone در Weibo به اکانت رسمی پپسی چین لینک شده است. سخت است که پیش‌بینی کنیم تلفن هوشمندی با برند پپسی چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد و با استقبال مواجه شود، اما به‌هرحال بازارهایی نظیر بازار چین و ژاپن برای پذیرش محصولی با برند عجیب‌وغریب آمادگی بیشتری دارند؛ چیزی که بازار امریکا اصلا قابلیت پذیرشش را ندارد و با قاطعیت می‌توان گفت به‌عنوان مثال تلفن هوشمندی با برند پپسی در بازار امریکا یک محصول از پیش شکست‌خورده است. 

 

image

 

منبع: DigitalTrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

yh

۱۳۹۴/۷/۱۹
مسخرست دیگه؟!!!!دیروز ت. به فروشگاه لوازم خانگی بودم خندم گرفته بود اینا گوشی هو میزنن

قلی

۱۳۹۴/۷/۱۹
انسان دشمن چیزی است که نمیداند. (امام علی (ع))

farfar1993

۱۳۹۴/۷/۱۹
با شنیدن اسم پپسی شاخص‌ترین محصول این شرکت یعنی بازی "پپسی من"در ذهن ما نقش می‌بندد.

محمد

۱۳۹۴/۷/۱۸
سامسونگ بدبخت كه تلويزيون و يخچال ميزد پدرشو با مسخره كردن درآووردن،چه برسه اين كه ديگه نوشابس!