خانهاخبار
هوآوی Honor Play 5X را رسما معرفی کرد

هوآوی Honor Play 5X را رسما معرفی کرد

شرکت هوآوی امروز در کشور چین از یک گوشی میان رده جدید از برند Honro رونمایی کرد. این گوشی 5 اینچی، پردازنده 4 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و یک بارتی 4000 میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد و با قیمتی در حدود 155 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۴/۷/۱۸

هوآوی امروز با معرفی Honor Play 5X، یک گوشی میان رده جدید را به سری محصولات Honor خود اضافه کرد. این دستگاه 5 اینچی جدید که از جنس پلاستیک ساخته شده است، درون خود یک پردازنده 4 هسته‌ای MT6735 مدیاتک و 2 گیگابایت حافظه رم دارد.

 

image

 

Honor Play 5X هوآوی با حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه می‌شود اما این امکان را به کاربر می‌دهد تا با نصب کارت microSD حافظه گوشی را ارتقا دهد. این دستگاه مجهز به یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است و از سیستم عامل اندروید نسخه 5.1.1 با رابط کاربری EMUI 3.0 استفاده می‌کند.

 

image

هوآوی قرار است این گوشی جدید را فعلا در بازار چین با قیمتی حدود 155 دلار عرضه کند، اما در مورد زمان ورود آن به سایر کشورها اطلاعی در دسترس نیست.

منبع: GSMArena.com

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۳
اشغال دیگر ازکارخانه تقلید و بازیافت هواوی

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۷/۲۰
بارتی ؟!!!!!!
خخخخخخخخخخخ.

siyavash

۱۳۹۴/۷/۲۰
به نظر من خرید هوآوی هم باید تحریم بشه ، من یکساله P7 گرفتم ، گوشی بدی نبوده ولی تو بحث پشتیبانی و آپدیت واقعا مشتری براش اهمیتی نداره ، به قول معروف بنداز و در رو، فقط فکر فروختنه . مردم باید همت کنن نخرن

سعید

۱۳۹۴/۷/۱۹
لطفا درمورد چیزی اطلاع ندارید نظر ندید اگه بی ارزش بود الان رتبه سوم رو نداشت حتی از سوتی و اچ تی سی هم بالاتره

Milad

۱۳۹۴/۷/۱۸
فقط مجذوب باتریش شدم
هوآوی واقعا گوشیاش بی ارزشه