خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه دوربین های iPhone 6s Plus و Xperia Z5

تماشا کنید: مقایسه دوربین های iPhone 6s Plus و Xperia Z5

در ادامه این مطلب مقایسه‌ای را مشاهده می‌کنید که بین دو پرچم‌دار شرکت‌های سونی و اپل انجام شده و در نوع خود بسیار جالب است. با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۷/۱۸

در این مقایسه از دوربین‌های جلو iPhone 6s Plus و Xperia Z5 و دوربین‌های پشت آنها استفاده شده است. عکس‌برداری و فیلم‌برداری هم در محیط داخلی با نور کم  و هم در محیط خارجی در فضای آزاد انجام شده است.

در دوربین آیفون 6اس پلاس به‌راحتی می‌توان وضوح تصویر، نور بهتر و نویز کم‌تر را مشاهده کرد. هرچند در سال‌های اخیر شرکت اپل از لنزهای ساخت خود سونی استفاده می‌کند، توانسته از آن پیشی بگیرد. اینجاست که پردازنده قدرتمند A9 قدرت خود را به رخ همگان می‌کشد.

پیشنهاد می‌کنم ویدئوی جالب زیر را مشاهده کنید. 

 

منبع: iClarified

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

RezA

۱۳۹۵/۷/۱۷
عجب نکته ای
آیفونی ها برید اینو ببینید تا ضایع شید

رضا

۱۳۹۵/۷/۱۷
بفرما
چه آدمی فهمیده ای پیدا میشه

رضا

۱۳۹۵/۷/۱۷
للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللایک

مجتبی

۱۳۹۵/۱/۱۶
من Z5 prime دارم نمیدونم که با دوربینش با Z5 معمولی فرق داره یا نه، ولی دوربینش یه سر و گردن از 6sp بالا تر بود، تنها گوشی که به نظرم از گوشی من بهتر بود s6 سامسونگ بود، البنه جا با جا فرق داشت مثلا تو ماشین ایفون به نظرم بهتر بود، ولی تو بیشتر مواقع دادشم که ایفون داشت جلو من کم اورد :))))

سینا 1234

۱۳۹۴/۱۲/۲۳
واقعا خنده داره سونی يه گوشی زده که رو هم رو کم کرده حتی سایت dxomarkکه تو این زمین ها فعالیت میکنه خیلی هم مشهوره گفته تا به حال سونی z5بهترین دوربین رو داراس بعد اونم با اختلاف اندک سامسونگ s6edge، همش جی اس ام خوب الجی و آيفون رو ميگه که تو مجلات کالایاب هم مشهوده واقعا خنده داره نمی دونم چی بگم...