خانهاخبار
احتمالا گلکسی S7 سامسونگ با سه پردازنده متفاوت وارد بازار می‌شود

احتمالا گلکسی S7 سامسونگ با سه پردازنده متفاوت وارد بازار می‌شود

احتمال دارد سامسونگ در اقدامی عجیب و برای اولین بار پرچمدار سال آینده‌اش، یعنی گلکسی S7، را با سه پردازنده متفاوت روانه بازار کند. بازار هدف هرکدام از این مدل‌ها متفاوت است و این احتمال وجود دارد که رده قیمتی آنها نیز با یکدیگر متفاوت باشد.
۱۳۹۴/۷/۱۵

گزارش‌هایی در روزهای قبل منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ در حال کار روی نسل جدید پردازنده‌های خود یعنی Exynos 8890 است. بنچ‌مارک‌های منتشرشده از این پردازنده قدرت فوق‌العاده آن را نشان می‌دهد و مشخص است که سامسونگ برای بهبود عملکرد آن نسبت به نسل‌های قبلی تلاش زیادی کرده است.

حالا با توجه به اطلاعاتی که امروز دریافت شده می‌توان پیش‌بینی کرد احتمالا سامسونگ پرچم‌دار بعدی‌اش را، یعنی گلکسی S7، در سه مدل مختلف با سه پردازنده متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد. حتما پردازنده اگزینوس 7422 را به خاطر دارید؛ پردازنده‌ای که قرار بود در دل گلکسی نوت 5 نیز جای بگیرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ نسخه‌ای از گلکسی S7 را نیز با این پردازنده و برای بازار هند تدارک دیده.

مدل دیگر گلکسی S7 با پردازنده اگزینوس 8890 بازارهای کره٬ ژاپن و اروپا را هدف می‌گیرد و درنهایت مدل دیگری از گلکسی S7 با پردازنده اسنپدراگون 820 برای بازارهای چین و امریکا عرضه می‌شود.

هنوز مشخص نیست این اطلاعات تا چه حد صحت دارد، ولی اگر واقعا چنین باشد، اولین باری خواهد بود که سامسونگ پرچم‌دارش را در سه مدل متفاوت روانه بازار می‌کند. با تمام این اوصاف حتی اگر سامسونگ قصد داشته باشد زودتر از موعد این گوشی را روانه بازار کند، هنوز چند ماه تا زمان عرضه فاصله داریم و در طول این مدت ممکن است خیلی از تصمیمات تغییر کنند.

 

image

 

منبع: Sammobile

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Rip

۱۳۹۴/۸/۱۲
تا مدتی پیش هفته ای ۸ تا گوشی میساخت. تازگی هفته ای ۱۶ تا گوشی میسازه با صفحه نمایش صاف و خمیده . الان هم اون ۱۶ مدل رو در سه مدل پردازنده میسازه ... تا چند سال دیگه سامسونگ رو مثل خاک روی طاقچه ، توی بقالی های سر کوچه هم میبینیم ... ارزشش همینقدره یه گوشی درست حسابی نمیتونه بسازه

yh

۱۳۹۴/۷/۱۸
اینجاست که معلوم میشه اگزنیوس هنوز خیلی راه داره تا بتونه امکانات و قدرت اسنپدراگن رو داشته باشه .... خود سامسونگ هم دوباره به اسنپدراگن برگشت... باز هم مثل قبل مدلهایی که اسنپدراگن دارند مرغوبتر و گرونتر از بقیه مدلاش خواهد بود

محمد حسین

۱۳۹۴/۷/۱۶
سلام خسته نباشید.من ی باطری اس4 خریدم مارک فیلیپس.با این باطری گوشیم به اینترنت سیم کارت وصل نمیشه تورو خدا جوابمو بدید خواهش میکنم

کیارش نادرپور

۱۳۹۴/۷/۱۶
اگه بیا دش من میخرمش

alireza4

۱۳۹۴/۷/۱۵
آدم نمیشه سامسونگ.
مثل مردم یه جور گوشیتو بفرست بازار .بدبخت گوشی هاش فروش ندارن مجبور این کاررا انجام بده تا براشون مشتری پیدا کنه
خدا کمکش کنه .خخخخخخخخ