خانهاخبار
معرفی نسل جدید مایکروسافت بند، دست‌بند سلامتی خارق‌العاده

معرفی نسل جدید مایکروسافت بند، دست‌بند سلامتی خارق‌العاده

مراسم مایکروسافت در حال برگزاری است و جی‌اس‌ام این مراسم را پوشش می‌دهد. مایکروسافت با سبدی پر از سخت‌افزار به‌این مراسم آمده و در حال پذیرایی از طرفدارانش است!
۱۳۹۴/۷/۱۴

مایکروسافت بند جدیدترین محصول مایکروسافت بند 2 در حوزه سلامتی است. این دستبند، به گفته مایکروسافت، یکی از بهترین دستبند‌هایی است که تاکنون ارائه شده.

 

image

 

تعداد 11 سنسور در این دستبند به کار رفته که در نوع خود بی‌نظیر است. این سنسورها خواب، کالری، ضربان قلب، دویدن و... کاربر را کنترل می‌کنند. مایکروسافت هلث (Microst Health) اپلیکیشن اختصاصی مایکروسافت برای سلامتی است که مسئول جمع‌آوری و حفظ اطلاعات کاربر است. به‌محض تمام شدن فعالیت، مایکروسافت هلث اطلاعات کاملی در اختیار می‌گذارد. به‌عنوان مثال، اگر مشغول دویدن باشید و پس از پایان آن به مایکروسافت بند خود سر بزنید، می‌توانید اطلاعاتی به دست بیاورید در مورد تعداد قدم‌هایی که برداشته‌اید، میزان کالری‌ای که سوزانده‌اید و... و درنتیجه می‌توانید بهتر از هر زمان دیگری برنامه‌ریزی کنید. 

 

image

 

بدن هنگام فعالیت سنگین به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. خوشبختانه می‌توان این موضوع را کنترل کرد و طوری فعالیت بدنی را تنظیم کرد که حین ورزش اکسیژن کافی به بدن برسد. البته برای این کار به مایکروسافت بند 2 نیاز است. این دستبند به شما کمک می‌کند حین فعالیت بدنی میزان تنفس خودتان را کنترل کنید و درنهایت شاداب‌تر باشید.
مایکروسافت بند می‌تواند هنگام بازی گلف کاربر را راهنمایی کند تا بهتر بازی کند. در ضمن این اطلاعات حفظ می‌شود و می‌توان با نصب اپلیکیشنی روی دسکتاپ یا موبایل به آن دسترسی پیدا کرد.

 

image

 

برای کنترل سلامتی و میزان کالری مصرفی هم مایکروسافت با Lose it شریک شده است. این اپلیکیشن میزان کالری مصرفی و سوخت‌و‌ساز بدن را کنترل می‌کند و اطلاعاتی نمایش می‌دهد تا از طریق آن بتوان تناسب اندام را به بهترین شکل حفظ کرد.
این بند از 30 اکتبر به بازار می‌آید و 249 دلار قیمت خواهد داشت.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سبحان

۱۳۹۴/۷/۱۵
راستی اعلانای شبکه های اجتماعی و sms , تنظیم برای زمان هشدارم داره

سبحان

۱۳۹۴/۷/۱۵
اقا من یه مچ بند هوشمند مدل iwown i5 plus. خریدم خدای خیلی ازش راضیم قیمتشم مناسبه مثله شیائومی میمونه با امکانات و کیفیت خوب در مقابل قیمت پایین,امکاناتشم صفحه لمسی,ساعت,مصرف کالری,گام شمار,پیمایش وضعیت خواب سبک و عمیق,ضد گرد و غبار و گواهی ip65 که ضد اب هس و زیر باران یا اب بریزی روش چیزیش نمیشه اما نه بری تو استخر و نیم ساعت بمونی خیلی عالیه, دوستای عزیزی که میخوان از این مچ بندا بخرن اینم یه نگاه بندازن,مخلصم

yh

۱۳۹۴/۷/۱۵
خواهشا یکی بگخ این دستبند صرفا فقط یک دستبند سلامتیه یا میشه کارهای دیگه ایی هم مثل چک کردن ایمیل و اینجور کارا که یک ساعت هوشمند میکنه رو کرد؟!!!!