خانهاخبار
احتمالا گوشی LG G2 نیز به اندروید 6 به‌روزرسانی می‌شود

احتمالا گوشی LG G2 نیز به اندروید 6 به‌روزرسانی می‌شود

تصویری منتشر شده که از اجرای موفق اندروید مارشمالو روی LG G2 نشان دارد. با انتشار این تصویر احتمالات برای عرضه رسمی این به‌روزرسانی از طرف ال‌جی قوت گرفته است.
۱۳۹۴/۷/۱۴

اگرچه کمپانی ال‌جی هنوز از دستگاه‌هایی که به اندروید 6 به‌روزرسانی می‌شوند فهرستی منتشر نکرده، معنی‌اش این نیست که ال‌جی کار آپدیت سیستم عامل دستگاه‌هایش را شروع نکرده است.

به‌تازگی در دیتابیس سرویس Geekbench تصویری یافت شده که نشان می‌دهد اندروید مارشمالو روی گوشی LG G2 تست شده است. از این تصویر می‌توان دریافت که احتمالا ال‌جی در حال آماده‌سازی نسخه جدید اندروید برای گوشی نسبتا قدیمی G2 است و این نشان می‌دهد که کاربران گوشی‌های جدیدتر از G2 نیز می‌توانند به دریافت اندروید 6 امیدوار باشند.

از طرفی یک احتمال دیگر نیز این است که یکی از کاربران این گوشی نسخه جدید اندروید را روی دستگاه خودش تست کرده باشد. در هر صورت بنچ‌مارک منتشرشده نشان می‌دهد این گوشی از قدرت کافی برای اجرا کردن اندروید 6 برخوردار است و ممکن است ال‌جی انتشار اندروید مارشمالو را برای G2 نیز در برنامه‌های خود داشته باشد.

 

image

 

منبع: NextPowerUp

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ازاد

۱۳۹۵/۷/۲۵
از همون بار اولی گه جی2 رو دیدم واقعا ازش خوشم اومد و بلاخره خریدمش. واقعا گوشیه خوبیه. 2 سالی میشه دستمه. کارای فوق العاده سنگینی باهاش انجام میدم ولی اخ نگفته. من با این گوشی ویدئو فول اچ ادیت می کنم. خیلی سرعتش خوبه. باطری هم حرف نداره. بنظرم این مدل دیگه تکرار نمیشه. خدا کنه اندروید6 براش بیاد

امیر علی

۱۳۹۵/۳/۱
واقعا راست میگه منم ال جی جی2 دارم و ازش خیلی راضیم

محمد

۱۳۹۵/۲/۸
مزخرف ترین گوشی ها....گوشی ال جی هستش
من گوشی g3 دارم داغ میکنه ب شدت حتی اگه فقط دیتا روشن باشه بدون استفاده...باتریش هم ک خالی میکنه الکی...
بدون هیج استفاده ای
انتن دهی و گیرندگیش هم خیلی پایینه
پشیمونم ک چرا الکی پول واسه ال جی دادم

Mojtaba

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
باور کنید که شکی توش نیست که برای الجی جی 2 آپدیت 6 براش میاد چون نسخه 5.1.1 نیومد برامون معنی اینکه نسخه 6 برامون میاد

م

۱۳۹۴/۸/۲۲
الکیه
مادر برد جی 2 ، مدلMSM8974 هست