خانهاخبار
​عکس‌های لورفته از بلک بری پریو از پردازنده 64 بیتی و ضبط ویدئو 4کی خبر می‌دهد

​عکس‌های لورفته از بلک بری پریو از پردازنده 64 بیتی و ضبط ویدئو 4کی خبر می‌دهد

در هفته‌های گذشته شایعات زیادی در مورد گوشی‌ اندرویدی بلک‌بری منتشر شده است. ما در این مطلب عکس‌هایی نشان می‌دهیم که تصدیق می‌کند بلک‌بری در حال ورود به دنیای اندروید است.
۱۳۹۴/۷/۱۴

کمپانی کانادایی بلک‌بری وارد بازی جدیدی شده است؛ بلک‌بری با طعم اندروید محصول جدید این کمپانی خواهد بود. رویکرد این کمپانی به شایعات بسیار جالب بود. جان چن (مدیرعامل بلک‌بری) به‌جای اینکه شایعات را رد و از روش کبک و برف استفاده کند، در اقدامی ستودنی، نمونه اولیه این گوشی را در نشستی که با خبرنگاران داشت به نمایش گذاشت تا شایعات تبدیل به تاییدیه رسمی شوند.

 

image

 

بهتر است از این موضوع بگذریم و نگاهی بیندازیم به عکس‌های جدیدی که از این گوشی به بیرون درز کرده است. در این عکس‌ها می‌بینیم که این محصول بسیار شبیه گلکسی اج‌های سامسونگ است. همان‌طور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، نمایشگر این محصول، مانند محصولات سامسونگ، خمیده است. به نظر می‌رسد در یکی از اج‌ها می‌توان وضعیت باتری در حال شارژ را مشاهده کرد، بدون اینکه روشن کردن صفحه لازم باشد.

 

image

 

بنچمارک آنتوتو تایید می‌کند Priv از اندروید لالیپاپ 5.1 قدرت می‌گیرد و می‌توان حالت 64 بیتی را برایش فعال کرد. این امر سبب می‌شود به این نتیجه برسیم که احتمالا بلک‌بری از تراشه‌‌ای مانند تراشه هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون 808 استفاده کرده است.
پیش‌تر تایید شده بود که پریو از دوربین 18 مگاپیکسلی اشنایدر کویتزناخ بهره می‌برد که ظاهرا قابلیت فیلم‌برداری با روزلوشن 4کی 30 فریم بر ثانیه هم دارد.

 

image

 

این گوشی 5.4 اینچی، با ظاهر فیبر کربنی مانندش، باتری 3450 میلی‌آمپری دارد و دوربین دومش 5 مگاپیکسل است. پشتیبانی از کارت میکرو اس‌دی نیز در دستور کار این دستگاه قرار دارد.
باید دید بلک‌بری در تولید گوشی اندرویدی موفق می‌شود یا خیر. به نظر می‌رسد اندروید گوگل و سخت‌افزار بلک‌بری ترکیب جالبی روانه میدان خواهند کرد.


منبع: Pocket Now

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)