خانهاخبار
وبلاگ‌نویسی زنده مراسم معرفی لومیاهای جدید و سرفیس پرو 4

وبلاگ‌نویسی زنده مراسم معرفی لومیاهای جدید و سرفیس پرو 4

مایکروسافت برای معرفی محصولات جدید خود مراسمی ترتیب داده که جی‌اس‌ام همانند گذشته آن را به‌صورت وبلاگ‌نویسی زنده در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود پوشش خواهد داد.
۱۳۹۴/۷/۱۴

مدت‌هاست که شایعات مربوط به لومیاهای جدید مایکروسافت را در اخبار می‌خوانیم. سرانجام به روز موعود نزدیک شده‌ایم و مایکروسافت طی مراسمی در روز چهاردهم مهر ماه از پرچمداران جدید خود رونمایی می‌کند. پیش از این انتظارات خود را از این مراسم مرور کردیم و حالا، طبق برنامه، مراسم ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در شهر نیویورک امریکا برگزار می‌شود.

جی‌اس‌ام نیز قصد دارد با وبلاگ‌نویسی زنده این مراسم شما را در جریان جزئیات و اتفاقات آن قرار دهد. چهاردهم مهرماه، ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با یکدیگر محصولات و نوآوری‌های جدید مایکروسافت را بررسی کنیم. این مراسم در وب‌سایت و توییتر جی‌اس‌ام پوشش داده می‌شود.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۴/۱۰/۹
من یک سئوال دارم،آیا مایکروسافت توی یک سالن 200 نفری بیاد جی اس ام دعوت کنه؟

Fallah

۱۳۹۴/۷/۲۴
سلام لطفا فیلم مراسم را کامل بزارید تشکر .واگر دوبله باشه بهتره

arzh

۱۳۹۴/۷/۱۵
کارت درسته جی اس ام.
بی صبرانه منتظر سر فیس پرو و لومیام.

علیا

۱۳۹۴/۷/۱۵
این فرم وبلا نویسی خیلی جالبه. و فضای جدید سایتتون خیلی خوبه.
اما شما باید توجه کنید که تا جایی که میتونید باید حجم سایت رو بیارید پایین تا سرعت های اینترنت پایین هم پاسخگو باشه.
من امروز با یه نت سرعت کم صفحه رو باز میکردم. اصلن باز نمیشد. این یک ضعف هست. نه نظرات رو و نه مطالبی که دقیقه به دقیقه میذارید.

yh

۱۳۹۴/۷/۱۵
منم سرفیس پرو 2 دارم فوق العاده عالیه همه جوره ازش کار میکشم و عالیه و انشالله سال دیگه یه پرو 4 میخرم (تا بیاد و قیمتش متعادل بشه!!!!!!) عاشق هلولنز شدم ولی!!!!!! یازد میلیون ندارم رم(حالا سودی که اینجا روش میکشن به کنار) راجع به گوشیاش هم من دیروز ندیدم اشاره ایی به سنسور چشم بکنه آیا همچین قابلیتی داره؟!!!!!!! و اینکه برا خریدش دو دلم!!!!! .... چون خود گوشی عالی- سیستم عاملش هم عالی و درش حرفی نیست ... ولی برنامه های مورد نظر من هنوز تو ویندوز موبایل نیست ... البته خواهشا ویندوز رو وسط نکشین چون این حرف من اصلا ربطی به ویندوز نداره بلکه به توسعه دهنده ها مربوطه که با عرضه ویندوز 10 دستشون برا ارائه برنامه ها بازتر شد و استور ویندوز الان داره به سرعت پیشرفت میکنه ولی زمان میخواد تا تکمیل بشه و الان هر یک از دوستان طرفدار ویندوز فون رو هم اگر رو راست باشند و واقعیت رو بگن مطمئنا کنار گوشی ویندوزیشون یه گوشی ویندوزی یا آیفون دارند ...و اینکه در مراسم دیروز کاملا مشهود بود که مایکروسافت زیاد رو گوشیاش وقت نذاشته بود و بیشترین وقت و انرژیشو صرف ابداعات و تکنولوژیهای جدید ش کرده بود و ت دستگاهها هم سرفیس پرو 4 بیشترین کار روش شده بود و با هولولنز و دستبند و دستگاه جدیدش سرفیس بوک...... البته شاید دوستان بگن پس این سیستم خنک کاری مایع و صفحه کیو اچ دی چیه!!!!! در جواب دوستان عرض کنم اونی که عینک هولو لنزی میسازه که کلا محیط اطرافتو شبیه سازی می کنه و حتی سیاره مریخ رو شبیه سازی میکنه که میتونی روش قدم بزنی یا تبلت سرفیس پرو 4 یا دستبندی با 11 سنسور میسازه ... خنک کاری با مایع یا صفحه کیو اچ دی رو گوشیاش گذاشتن براش سرگرمیه و مثل این میمونه که تو اوقات فراغت تو وقتهای اضافش این گوشی رو ساخته ... چون جای سنسور اثر انگشت تو این گوشی خالیه(نمیدونم سنسور چشم داره یا نه چون هیچ اشاره ایی نشد)-اصلا اشار ه ایی به سنسور دور بین نکرد که به نظر میاد تغییری درش نداده به نسبت پارسال و فقط ois بهش اضافه کرده(مثل دریچه دیافراگم و اندازه پیکسل)... ولی در کل باز یکی از بهترین گوشیای موجوده که من خودم خیلی دوست دارم یکیشو اشته باشم