خانهاخبار
برنامه ویژه گوگل برای محافظت از نکسوس های جدید 5ایکس و 6پی

برنامه ویژه گوگل برای محافظت از نکسوس های جدید 5ایکس و 6پی

هنوز یک هفته از معرفی نکوس‌های جدید و جنجالی گوگل نمی‌گذرد که خبر گارانتی ویژه این محصولات منتشر شده است.
۱۳۹۴/۷/۱۲

کمپانی گوگل، که این روزها سخت مشغول معرفی محصولات جدید است، با فاصله کمی پس از رونمایی از نکسوس‌های جدید 5ایکس و 6پی حالا برنامه انحصاری جالبی برای این دستگاه‌ها عرضه کرده: نکسوس پروتکت.

این برنامه در ازای مبلغ 69 و 89 دلار (به‌ترتیب برای 5ایکس و 6پی) دستگاه کاربر را در مقابل آسیب‌های مکانیکی دو سال گارانتی می‌کند. به‌علاوه، با عرضه گارانتی دو ساله در مقابل آسیب‌های تصادفی، کاربر را قادر می‌کند بدون نگرانی از تلفن هوشمندش استفاده کند. کافی است به صفحه‌نمایش ترک‌خورده و مشکلاتی از این قبیل فکر کنید تا اهمیت این موضوع را دریابید. ولی حتی اگر خیالتان از گارانتی دستگاهتان راحت باشد، همه ما با مشکلات پیدا کردن دستگاه جایگزین تا تعمیر و بازگشت دستگاه خودمان دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم. بهترین بخش نکسوس پروتکت دقیقا همین است: اگر دستگاه شما برای تعمیر پذیرفته شود، گوگل دستگاه جایگزین را «فقط ظرف مدت یک روز کاری» برایتان می‌فرستد. درنتیجه دیگر به گوشی نوکیای قدیمی ته کمدتان نیازی پیدا نمی‌کنید!

 

image

 

برنامه‌های محافظتی از این دست در امریکا رایج‌اند، اما هزینه‌شان زیاد است. به‌عنوان مثال، اشتراک AppleCare+ هنگام خرید آیفون 6اس و 6اس پلاس برایتان 129 دلار آب می‌خورد و البته 99 دلار هم برای هر مورد آسیب تصادفی باید بپردازید. این ارقام را با قیمت برنامه نکسوس پروتکت مقایسه کنید که فقط 79 دلار برای هر مورد آسیب تصادفی هزینه دارد و تا دو مورد را پوشش می‌دهد.

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۴/۷/۱۲
با سلام به دوستان البته ما در ایران به هیچ گارانتی نیاز نداریم چون هروقت نیاز میشه بهش در تعهد نیست !

dsfdasf

۱۳۹۴/۷/۱۲
درود بر گوگل