خانهاخبار
از جی اس ام بپرسید! این هفته: جیلبریک آیفون و آیپد

از جی اس ام بپرسید! این هفته: جیلبریک آیفون و آیپد

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۷/۱۱

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS و همچنین لوازم جانبی موسیقی و پردازنده ها پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها، سیستم عامل‌ها و مسائل مربوط به محصول موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به جیلبریک آیفون و آیپد رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره جیلبریک از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۸/۶
ویروسی شدن نه...اما امنیت شاید آره ...باز هم بسته به استفاده شما از توییک ها و سورس های جیلبریک هست....

امیر

۱۳۹۴/۸/۶
نه اصلا اینطور نیست.....اگر از توییک های مطمئن و سالم استفاده کنید این مشکلات پیش نمیاد....شاید بیشترین مشکل که به چشم هم نیاد مصرف باتری باشه...که اون هم یکم میره بالا....

امیر

۱۳۹۴/۸/۶
بسته به استفاده هایی که دارید نیاز های شما رو برطرف میکنه....عموما قفل هر کاری باز میشه....از جمله مهم ترین نصب برنامه ها به صورت رایگان...بلوتوث...فایل منیجر...برنامه نویسی ...

امیر

۱۳۹۴/۸/۶
اگر به 8.4.1 ریستور کردید( نه آپدیت از طریق OTA )میتونید با Tiag جیلبریک کنید. و برنامه موجود هست.

MohammadTSR

۱۳۹۴/۷/۲۸
دورد
من ای او اس 8.4.1 دارم
میخوام جلبریک کنم
انگار نیست اصلا
ای او اس 9 هم همش باگه
همانطور که پارسال 8 همش باگ بود
چیکار کنم؟!
نمیخوام اپدیت کنم به 9