خانهاخبار
ال‌جی رسما موبایل V10 را معرفی کرد

ال‌جی رسما موبایل V10 را معرفی کرد

شرکت کره‌ای سرانجام از جدیدترین محصولش پرده‌برداری کرد؛ اسمارت‌فون جذابی که از همان ساعات ابتدایی توجه بسیاری از مشتریان این کمپانی را جلب کرده و رقیب قدرتمندی برای سایر موبایل‌های اندرویدی شده است.
۱۳۹۴/۷/۱۱

چند هفته اخیر را می‌توان جذاب‌ترین روزها برای علاقه‌مندان به اسمارت‌فون‌ها دانست؛ دوره‌ای که هرکدام از غول‌های این بازار محصولات مختلفی معرفی کرد و پرچم‌دارانش را برای رقابت به میدان فرستاد. ال‌جی هم از این مصاف کنار نکشیده و محصولی قدرتمند ‌و جنجالی برای مشتریان احتمالی عرضه کرده است؛ دستگاهی که قبلا درباره‌اش شایعات متعددی به گوش می‌رسید.

موبایل V10 اولین دستگاه از سری نوین V‌ است که ال‌جی روی آن حساب زیادی باز کرده. مشخصات فنی این دستگاه چندان از LG G4 متفاوت نیست. باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپری، اسنپدراگون 808 و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی از جمله شباهت‌های این دستگاه‌هاست؛ هرچند V10 از یک گیگابایت رم بیشتر برخوردار شده.

 

image

 

اما در طراحی ظاهری این محصول دیگر از انحناهای G4 خبری نیست. نمایشگری صاف و بدون خمیدگی برای V10 طراحی و بدنه آن به‌جای پلاستیک از ترکیب سیلیکون و فولاد ضدزنگ ساخته شده است. ال‌جی همچنین از طراحی Galaxy Edge های سامسونگ نیز الهام گرفته و نمایشگر دومی را بالای این تلفن هوشمند تعبیه کرده است.

بالای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی V10 نمایشگری کوچک‌تر و همیشه روشن وجود دارد که قابلیت‌های بسیاری دارد. اگر صفحه‌نمایش اصلی خاموش باشد، برایتان تاریخ، زمان، وضعیت آب‌وهوا و میزان باقیمانده باتری را نشان می‌دهد. با روشن کردن صفحه‌نمایش اصلی هم به‌کمک نمایشگر کوچک‌تر می‌توانید به نوتیفیکیشن‌ها، مخاطبان پرکاربرد و راه‌اندازی سریع‌تر اپلیکیشن‌ها بپردازید؛ مدلی که به کاربری حاشیه‌های Galaxy Edge شباهت بسیار دارد.

اسمارت‌فون LG V10 به دوربین دوگانه‌ای در جلو دستگاه مجهز شده که به‌کمک آن می‌توانید سلفی‌های جذاب‌تر و با زاویه 120 درجه ثبت کنید. دوربین این موبایل مشابه G4 است، اما توانایی‌های نرم‌افزاری‌اش توسعه پیدا کرده. کاربران این دستگاه کنترل کاملی بر سرعت شاتر، فوکوس، وایت بالانس، فریم ریت و ISO دارند و در سه رزولوشن HD ،FHD و UD قادرند ویدئو ضبط کنند. حتی می‌توانید با نسبت تصویر 21:9 ویدئو تهیه کنید و کارهای ویرایش ابتدایی تصاویر را هم به‌کمک نرم‌افزار پیش‌فرض دستگاه انجام دهید.

نصب پیش‌فرض اندروید 5.1.1، ضخامت 6.8 میلی‌متری، وزن 192 گرمی و پشتیبانی از فناوری‌های 4G LTE و NFC سایر ویژگی‌های فنی LG V10 را تشکیل می‌دهند؛ محصولی که باید آن را آپدیتی قدرتمند برای موبایل LG G4 دانست. با توجه به خصوصیات فنی، مواد سازنده و ابتکارات نرم‌افزاری جالب LG V10 باید انتظار بهای بالاتری نسبت به G4 برای این دستگاه داشته باشیم. اسمارت‌فون جدید ‌ال‌جی در رنگ‌های آبی، یشمی، بژ، سیاه و سفید عرضه می‌شود. تلفن هوشمند LG V10‌ از هشتم اکتبر به بازار کره‌ جنوبی می‌آید و از ماه نوامبر در سایر نقاط جهان در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت این موبایل در امریکا حدود 600 دلار تخمین زده شده است.

 

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Mehran

۱۳۹۴/۸/۲
سلام،کسی اطلاع داره این گوشی کی وارد بازار ایران میشه؟؟؟

نیما

۱۳۹۴/۷/۱۹
انصافا بهترین برند صنعت گوشی الجیه.دلیل دارم.از الجی جی 2 تا این گوشی خودتون ببینید الجی چقدر نوآوری به کار برده.1-طراحیه گوشیاش فقط برا خوده الجیه و از هیچ کمپانی تقلید نمیکنه در طراحی گوشیاش 2-فاوری ناک کد جهت امنیت بیشتر(اول روی جی 2 بود)3-اولین صفحه نمایش qhd روی جی3. 4-اولین صفحه نمایش خمیده روی جی فلکس. 5-بدنه خود ترمیمی فوق العاده روی جی فلکس 2. 6-صفحه نمایش کوانتوم روی جی 4. 7-بهترین دوربین گوشی های هوشمند که قابل رقابت با دوربین های DSLR هست(دوربین جی 4 و وی 10) 8-صفحه نمایش ثانویه و کاربردی روی وی 10. 9-قابلیت تعویض باطری و کارت حافظه در تمام گوشی های الجی. 10-قاب هوشمند و کاربردی. 11-بدنه جدید و زیبا و مقاوم با ترکیبی از سیلیکون و فولاد ضد زنگ و گوریلا گلس 4. نوآوری فقط الجی.طرفدارا لایکو بکوبن.ببخشید طولانی شد. LG
LIFE's GOOD

ر

۱۳۹۴/۷/۱۲
چرا نگفتید سنسور اثر انگشت داره
در مقابل ضربه هم فوق العاده مقاومه
گوریلا گلس4
و 4گیگ رم ddr3
استیل ضد خش ک نسل جدید بدنه است
خدایش ایفون اگه بود،با این امکانات،26تا پست نمیذاشتید براش؟

EHSAN

۱۳۹۴/۷/۱۱
درود
شاد و پرانرژی
سپاسگزار از آپ کردن جهت این گوشی زیبا ...
چقد گوشی شیک و با کلاسی هست ... نوار مشکی دور دیسپلی خیلی زیباست ... یک گوشی آنکارد شده و اتو کشیده ...

amir1975

۱۳۹۴/۷/۱۱
جذابیت و نو آوری یعنی این. یعنی اون نمایشگر دوم. نه اینکه رخ گوشی و فبلت و تبلتت چندین سال متوالی یک شکل باشه انگار با فتوشاپ تغییر Scale داده باشی و بزور تبلیغ با 6 برابر قیمت بخورد یک عده نادان بدی!