خانهاخبار
جزئیات جدید از نحوه عرضه و قیمت گوشی‌های نکسوس 6P و 5X

جزئیات جدید از نحوه عرضه و قیمت گوشی‌های نکسوس 6P و 5X

چند ساعت بیشتر تا شروع کنفرانس گوگل باقی نمانده، اما این‌طور که پیداست سیل خبرها و شایعاتی که در حال انتشار است بیش از خبرهایی است که از خود کنفرانس قرار است بشنویم!
۱۳۹۴/۷/۷

امروز روز بزرگی برای گوگل است. کنفرانس پیش رو، که به‌طور زنده در جی‌اس‌ام نیز پوشش داده می‌شود، جولانگاه این شرکت برای معرفی محصولات جدید و آپدیت گجت‌های پیشین است. همان‌طور که در مطلب مربوط به اتفاقات احتمالی این رویداد اشاره کرده‌ایم، گوگل به احتمال زیاد از دو گوشی نکسوس 5X ساخت ال‌جی و نکسوس 6P ساخت هوآوی رونمایی می‌کند: یک گوشی میان‌رده و یک گوشی رده‌بالا که هر دو به اندروید مارشمالو مجهزند.

چندی پیش بود که شنیدیم قیمت نکسوس 5X احتمالا از ۳۹۹.۹۹ دلار آغاز می‌شود که، با در نظر گرفتن مشخصات فنی بالای آن، رقم جالبی است. اما ظاهرا این مدل از آنچه قبلا اعلام شده بود نیز ارزان‌تر خواهد بود. وبسایت Android Police، به‌نقل از منابع خود، نوشته که نکسوس 5X آنلاک‌شده با ظرفیت ۱۶ گیگابایت تنها ۳۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد. طبعا با افزایش ظرفیت فضای ذخیره‌سازی قیمت دستگاه نیز بالاتر می‌رود. در ادامه آمده که پیش‌فروش نکسوس 5X از روز آینده در خاک امریکا، اروپا، ایرلند، ژاپن و کره جنوبی آغاز می‌شود. ظاهرا این گوشی در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود.

image

 

در سوی دیگر نکسوس 6P را داریم. Android Police می‌گوید که مدل ۳۲ گیگابایتی این مدل ۴۹۹ دلار قیمت دارد و پیش‌فروش آن روز آینده آغاز می‌شود. جالب اینجاست که گفته می‌شود هر دو مدل 5X و 6P تنها به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسند. اگر این سخن درست باشد، کاربران نکسوس‌های جدید را در فروشگاه‌های اپراتورها نخواهند دید.

به‌عنوان یادآوری اشاره می‌کنیم که نکسوس 5X صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن 1080p یا Quad HD دارد و قلب تپنده آن اسنپدراگون ۸۰۸ است. در طرف دیگر نکسوس 6P صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت Quad HD دارد که پردازنده آن نیز اسنپدراگون ۸۱۰ است. هر دو این گوشی‌های هوشمند روی بدنه پشتی سنسور شناسایی اثر انگشت دارند.

 

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۳۹۴/۷/۷
ما آخر نفهمدیم رم گوشی نکسوس ال جی 2 ئه یا سه!
هر سایتی یه چیزی زده