خانهاخبار
مدل جدید گوشی لوکس Signature Touch با مشخصات فنی چشمگیر به‌زودی از راه می‌رسد

مدل جدید گوشی لوکس Signature Touch با مشخصات فنی چشمگیر به‌زودی از راه می‌رسد

شرکت Vertu با کالای لوکس دیگری بازگشته است؛ گوشی هوشمندی که این بار نه‌تنها طرفداران کالاهای لوکس و گران‌قیمت را راضی می‌کند، بلکه از عهده راضی‌کردن کسانی هم برمی‌آید که دنبال مشخصات فنی قدرتمندند.
۱۳۹۴/۷/۶

وقتی به برندی نظیر Vertu فکر می‌کنید، احتمالا گجت‌هایی لوکس یادتان می‌آید که قیمت‌هایی بسیار گزاف دارند و مشخصات فنی آنها نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند؛ حداقل نه به آن میزان پولی که بابت خرید گوشی پرداخت کرده‌اید. اگر ذهنیتتان تا امروز همین بوده، جدیدترین مدل گوشی Signature Touch شرکت Vertu شما را غافلگیر خواهد کرد!

Vertu به‌جای آن که سراغ چیپ‌های رده‌پایینی برود که به‌زور سیستم عامل را سرپا نگه می‌دارند، جلو ویترین کوالکام رفته و چیپ اسنپدراگون ۸۱۰ را به‌عنوان قلب Signature Touch برگزیده است. رم این گوشی ۴ گیگابایت است؛ عددی که بسیاری از گوشی‌سازان حتی نزدیکش هم نشده‌اند. فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی روی این گجت تعبیه شده است، اما به‌کمک مموری و درگاه microSD می‌توانید آن را تا ۲ ترابایت افزایش دهید. باز هم ناگفته پیداست که در این زمینه نیز تفاوت چشمگیری با سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار وجود دارد.

 

image

 

در قیاس با مدل قبلی، که نمایشگر ۴.۷ اینچی داشت، نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی مدل جدید قدمی رو به جلو محسوب می‌شود. باتری دستگاه ۳۱۶۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از فناوری شارژ سریع به نام Quick Charge 2.0 نیز بهره می‌برد. پشتیبانی از LTE به‌طور کامل وجود دارد و می‌توانید از آخرین فناوری‌ها در زمینه ارتباطات موبایلی بهره ببرید. دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسلی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند است. شاید بتوان سرویس Dedicated Concierge شرکت Vertu را از مشخصات فنی فوق جالب‌تر دانست؛ سرویسی که شما را به یک دستگاه شخصی همواره آماده به خدمت متصل می‌کند. پیش از این مدت استفاده از Dedicated Concierge تا ۱۲ ماه پس از خرید گوشی بود، اما با عرضه مدل جدید Signature Touch این مدت به ۱۸ ماه رسیده است.

و اما موضوعی که شاید شما نیز در موردش کنجکاو شده‌اید؛ یعنی قیمت دستگاه! برای خرید Vertu Signature Touch باید حداقل ۹۹۰۰ دلار کنار بگذارید. بسته به این که از چه نوع موادی برای سفارشی‌سازی طراحی گوشی‌تان استفاده کنید، این رقم ممکن است تا ۲۰۹۰۰ دلار نیز افزایش پیدا کند. اگر چنین بودجه‌ای در اختیار دارید و مشخصات فنی ذکرشده راضی‌تان می‌کند، کافی است تا اواسط اکتبر صبر کنید تا Signature Touch به‌طور عمومی عرضه شود.

 

منبع: UberGizmo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

alireza4

۱۳۹۴/۷/۶
یاد بدهکاری هام افتادم

رامین

۱۳۹۴/۷/۶
پول ندارم!!ولی عاشق این نوع گوشیم خیلی باید باحال باشه اگه جنس گوشیت از چرم سوسمار و دکمه هاش الماس و چیزهای گرون باشه.خدا اخه کی میشه ما هم از این چیزا داشته باشیم جون به این گوشی فقط :))

احسان علیخانی

۱۳۹۴/۷/۶
خیلی خیلی زشته