خانهاخبار
تست سرعت بوت آیفون 6s در مقابل آیفون 6

تست سرعت بوت آیفون 6s در مقابل آیفون 6

در این پست ویدئوی سرعت بوت دو آیفون جدید 6اس و 6اس پلاس را در مقابل برادران کوچک‌ترشان، آیفون‌های 6 و 6 پلاس، مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۴/۷/۵

در این نوشته به سراغ تست سرعت بوت آیفون 6 اس در مقابل آیفون 6 رفته ایم. در انجام این آزمایش سرعت بوت، تمام آیفون‌ها کاملا ری‌استور شده‌اند و فاقد هرگونه فایل یا اپلیکیشن نصب‌شده هستند. همچنین در تست انجام‌شده تمام آیفون‌ها از نسخه 9.0.1 آی‌اواس بهره می‌برند و از نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه‌ها برای انجام دادن این کار استفاده شده است.

 

image

 

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آیفون ۶اس رتبه اول را در این مقایسه کسب می‌کند، اما با کمال تعجب می‌بینیم که آیفون ۶اس پلاس رتبه آخر را کسب می‌کند!

شایان ذکر است سال گذشته در هفته‌های اول تولید آیفون ۶ پلاس مشکلاتی در رابط با حافظه  آن، که از نوع TLC NAND Flash بود، باعث کندی سرعت و کرش کردن برنامه‌ها می‌شد. ما دنبال جواب این سوال می‌گردیم که چرا آیفون ۶اس پلاس سرعت حافظه کمتری نسبت به همتای خود، آیفون ۶اس، و نسل قبلی خود دارد. در خبرهای آینده شما را نیز مطلع خواهیم ساخت.

 

 

منبع : iClarified

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sina

۱۳۹۴/۷/۵
ایفون 6اس پلاس فقط 128گیگش اونجوریه یا همشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

hmg88

۱۳۹۴/۷/۵
یعنی بجز آیفون و سامسونگ گوشی دیگه ای تو دنیا نیست؟ تو کل روز اگه 5 تا خبر بزاری همش به آیفون بر می گرده. خدایش این مدیران GSM دارن چیکار میکنن مشخص نیست. از بعد معرفی آیفون جدید کل خبر های روزانشون به این برند اختصاص داره، از بسته بندیش بگیر تاااااا....... . واقعا مسخرست.

amir

۱۳۹۴/۷/۵
ايفون 6sاول شد نه 6

amir

۱۳۹۴/۷/۵
ايفون 6sرتبه اول و گرفت نه6