خانهاخبار
تصمیم درست اپل؛ رز گلد: محبوب‌ترین رنگ در سفارش‌های اولیه آیفون

تصمیم درست اپل؛ رز گلد: محبوب‌ترین رنگ در سفارش‌های اولیه آیفون

اگر شما هم جزو آن گروهی هستید که رنگ رز گلد آیفون‌های جدید را چندان نپسندیده‌اند، باید خودتان را جزو اقلیتی از مشتریان اپل بدانید! چراکه به نظر می‌رسد رز گلد در پیش‌سفارش‌های آیفون‌های جدید محبوب‌ترین رنگ شده است.
۱۳۹۴/۷/۴

اپل در چند سال اخیر با آیفون‌هایش آمار فروش خیره‌کننده‌ای به ثبت رسانده است. سال گذشته این شرکت 10 میلیون دستگاه از اسمارت‌فون‌هایش را در همان هفته نخست فروخت. امسال هم پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بین 10 تا 13 میلیون آیفون در اولین هفته به فروش می‌رسد؛ یعنی به احتمال بسیار زیاد کوپرتینویی‌ها رکورد سال قبلشان را پشت سر می‌گذارند.

منابع موثق از زنجیره تولید اپل همچنان آمارهای جذابی برای ارائه کردن در اختیار دارند. گفته می‌شود رقمی میان 30 الی 40 درصد از این پیش‌سفارش‌ها به نسخه رز گلد آیفون 6اس مربوط است. سفارش زیاد آیفون‌های جدید فشار زیادی به زنجیره تولید اپل وارد می‌کند و تخمین زده شده که بسیار زود شاهد تمام شدن موجودی آیفون‌های رز گلد خواهیم بود.

اپل در گذشته با معرفی رنگ طلایی برای آیفون فروش بسیار موفقی در بازارهای شرق آسیا رقم زد و سود هنگفتی به دست آورد. اکنون رز گلد است که این نقش را بر عهده گرفته و موتور محرکه فروش این شرکت در بازارهای جدیدتر شده. در ادامه گالری تصاویر این رنگ محبوب آیفون‌های جدید را مشاهده بفرمایید.

منبع: technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

s

۱۳۹۴/۱۰/۳
نه بابا نکنه تو روانشناسی پس با این حسابی که تو انجام دادی کشورهای اروپایی و امریکا همشون معلول ذهنی هستن که اکثرا ایفون دارن 

amir.nasri

۱۳۹۴/۷/۵
انصافا خییلی خزه...

farfar1993

۱۳۹۴/۷/۵
خیلی جالبه!
من خیلی ها رو دیدم پیامی با مضمون کمک به فقرا جای حج منتقل میکنن اما همون افراد از سفرهای تابستانی اروپا و گوشی های 9میلیونی خودشون نمیگذرن. تکلیف چیه؟؟؟ متهم کردن دیگران فقط؟؟ کار ندارم . ایفون6اس گوشی خوبی هست و با این سخت افزار اینده ی خوبی هم از نظر اپدیت باید داشته باشه.

آرمان

۱۳۹۴/۷/۵
به نظرم از اونجایی که تو مملکت ما چشم تو هم چشمی زیاده این گوشیو دست آقایون بیش تر ببینیم چون تنها فرقی که میشه 6با6sداشته باشه تو نگاه اول همین رنگه که اولش قیمتش خیلی زیاده ولی با توجه به تقاضای بالای ما برای خریدش دست همه این رنگو میبینیم و قیمتشم پایین میاد.

Marshall.mx

۱۳۹۴/۷/۵
به نظر شما اين رنگ زنونس؟ به نظر من كه براي اقايون هم جذاب هس نه؟