خانهاخبار
تصاویری از لومیا 550 در چهار رنگ مختلف فاش شد

تصاویری از لومیا 550 در چهار رنگ مختلف فاش شد

درحالی‌که همه ما منتظر آمدن پرچم‌داران جدید مایکروسافت هستیم، امروز تصاویری از گوشی پایین‌رده لومیا 550 به بیرون درز کرده که این گوشی را در 4 رنگ مختلف نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۳۱

به‌زودی مایکروسافت از اولین گوشی ویندوز 10 خود رونمایی می‌کند. برای این کار مراسمی در تاریخ 6 اکتبر در نظر گرفته شده، درنتیجه هرچه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار داریم تصاویر و خبرهای مطمئن‌تری از محصولات این شرکت به بیرون درز کند.
امروز تصاویری منتسب به گوشی لومیا 550 به بیرون درز کرده است که این گوشی را در 4 رنگ سفید، سیاه، آبی و قرمز نشان می‌دهد. ابتدای این ماه نیز جزئیاتی از سخت‌افزارهای فنی لومیا 550 در یک سایت سوییسی لو رفته بود که بر اساس آن می‌توان گفت این دستگاه در رده پایینی بازار قرار می‌گیرد.
پیش‌بینی می‌شود لومیا 550 نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده اسنپدراگون 210، حافظه رم 1 گیگابایتی، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی و باتری 1905 میلی‌آمپر‌ساعتی در اختیار داشته باشد.
علاوه بر لومیا 550، انتظار داریم مایکروسافت در کنفرانس پیش رو از پرچم‌داران جدید خود به نام‌های لومیا 950 و لومیا 950XL هم پرده بردارد.

 

منبع: Gsmarena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)