خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: پردازنده

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: پردازنده

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و لوازم جانبی پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۲۸

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است که سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا لوازم جانبی است.


image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها یا سیستم عامل‌های موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان همان برند یا سیستم عامل به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به پردازنده‌ها رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره پردازنده‌ها از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

جی اس ام

۱۳۹۴/۸/۲۵
مقایسه J5 و J7 سامسونگ را در این لینک می توانید ببینید.

جی اس ام

۱۳۹۴/۸/۲۵
http://www.gsm.ir/compare/26250/26177/

matin

۱۳۹۴/۸/۱۴
سلام.میخوام یه سامسونگ j5 بخرم.لطفا تو سایتتون یه بررسی درباره j5 بزارید.و میخوام بدونم فرقش با j7 چیه؟

pouya451

۱۳۹۴/۸/۵
من حدود سه سال هست گوشی S3 دارم اما لگ و یا کندی نداشتم ... البته شاید در بعضی بازی های سخت و بروز که بیشتر گوشی های هم رده این گوشی باهاش مشکل دارن مشکل داشته باشه اما در کاربری روزانه و نیمه سنگین لگ نداره ... در حدی کارایی خوبی داره که با این که گوشی دومم محسوب میشه اما باز بیشتر کارامو با S3 انجام میدن ... در ضمن مشکل کند شدن میتونه به استفاده نکردن از برنامه های اصل و عدم استفاده از مارکت خود گوگل و همچنین استفاده نکردن از برنامه های بهبود رم ( مثل Clean Master ) هم مربوط باشه . موفق باشید.

Salar

۱۳۹۴/۸/۵
آیا Exynos 7420 قویترین پردازنده بر روی گوشی های موبایل هست؟لطفا مقایسه ای بین Exynos 7420 سامسونگ و A9 اپل بگذارید. برتری های هر یک بر دیگری را شرح دهید