خانهاخبار
جعبه آیفون‌های جدید متفاوت‌تر از همیشه است

جعبه آیفون‌های جدید متفاوت‌تر از همیشه است

گوشی‌های جدید اپل تا چند روز دیگر به‌طور عمومی عرضه می‌شوند، اما حتی این امر هم باعث نمی‌شود عکس‌هایی از جعبه و رنگ جدید این آیفون‌ها فاش نشود.
۱۳۹۴/۶/۲۸

در حالی که یک هفته‌ای از معرفی آیفون‌های اپل گذشته است و کاربران بسیاری آیفون‌های جدید اپل را پیش‌خرید کرده‌اند، هیجان برای این گوشی‌های جدید اپل هفته آینده با عرضه آنها به اوج خود می‌رسد. آیفون‌های 6s و 6s Plus نسبت به نسخه قبلی به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و از نمایشگر 3D Touch بهره می‌برند.

 

image

 

با وجود اینکه تنها یک هفته به عرضه عمومی آیفون‌های جدید باقی مانده، عکس‌هایی از این گوشی‌ها فاش شده که جعبه هر چهار رنگ این گوشی‌ها را، یعنی رز گلد، طلایی، نقره‌ای و خاکستری، نمایش می‌دهد و جعبه همه این گوشی‌ها سفید است. عکس آیفون‌ها روی جعبه سفیدرنگ آنها نمایش داده شده و در صفحه نمایش آنها نیز تصویر ماهی به نمایش درآمده است.

 

image

 

دلیل علاقه اپل به ماهی مشخص نیست، اما وال‌پیپر نسل اول آیفون‌ها نیز تصویر نوعی ماهی بود و اپل واچ نیز وال‌پیپر گونه‌ای ماهی را روی نمایشگر خود دارد.

عکس‌هایی که از نسخه رز گلد آیفون جدید منتشر شده این دیوایس را بیش از آنچه به نظر می‌رسید صورتی نشان می‌دهد. البته صورتی بودن این دیوایس اصلا نکته منفی نیست، فقط چیزی است که انتظارش را نداشتیم. این عکس‌ها را سایت چینی Feng منتشر کرده و کیفیت قابل قبولی ندارند، به همین دلیل بهتر است تا منتشر شدن عکس‌های واقعی و باکیفیت این گوشی کمی صبر کنید.

 

image

 

منبع: redmondpie

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

iman

۱۳۹۴/۶/۳۱
کسانی که از اپل خیلی طرفداری می کنند فکر می کنند که موظف هستند که اپل را برتر بدانندوبا توجه کمبود هایش

محمد

۱۳۹۴/۶/۳۰
هيچ كس اين جعله ها رو نديده..ايشون هم انسان نسبتا بيكارى هستن كه فكر ميكنند ميتونن با اين حرفا از ارزش اپل كم كنند

fatemeh

۱۳۹۴/۶/۳۰
به نظر من طراحی جعبه های سری جدید آیفون فوق الاده است و جذابیت خاصی داره و ادم رو یه مقدار از تکنولوژی دور میکنه

حمید

۱۳۹۴/۶/۲۹
اصلا شما این جعبه ها را از نزدیک دیدی یا فقط تو این عکس دیدی؟

sina

۱۳۹۴/۶/۲۹
بله دوست عزیز من بااینکه ترفداراپل هستم اما جعبه هاش واقا مسخرست.جعبه ی هواوی پی8واقا از همه بهتره