خانهاخبار
+HTC Desire 820G؛ دوسیم‌کارت با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت اجرای فرایندهای چندوظیفه‌ای

+HTC Desire 820G؛ دوسیم‌کارت با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت اجرای فرایندهای چندوظیفه‌ای

شرکت اچ‌تی‌سی امروز مدل دو سیم‌کارت HTC Desire 820 را معرفی کرد. این گوشی مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای GHz1.7 امکان استفاده از دو سیم‌کارت و قابلیت اجرای فرایندهای چندوظیفه‌ای را به صورت همزمان در خود جا داده است. ارائه محتوای آنلاین در صفحه نمایش 5.5 اینچی، به همراه طیف گسترده رنگ، تجربه‌ای کم‌نظیر بین گوشی‌های موجود را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۲۸

نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و افریقا، درباره این گوشی می‌گوید: «مدل جدید اچ‌تی‌سی بهترین قابلیت‌های HTC Desire 820 را به همراه ویژگی دوسیم‌کارت بودن دارد و نیازهای شخصی و حرفه‌ای کاربران را بسته به سبک زندگی تامین می‌کند و در اصل گوشی‌ای است که صاحب حساب‌های کاربری مختلف می‌تواند استفاده کند. HTC Desire 820G+ به‌عنوان یک گوشی قدرتمند و با طراحی متمایز، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را به همراه تجربه سرگرمی کم‌نظیر به ارمغان آورده و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و خواستنی برای اکثر کاربران است.»

 

image

 

دوربینی بی‌نظیر برای ثبت عکس‌ها و سلفی‌های خیره‌کننده

HTC Desire 820G+ دو سیم‌کارت دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی با کیفیتی بالا دارد و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن در نور روز و شب تصاویری با کیفیتی باورنکردنی و جزییات کامل عرضه می‌کند. اگر در حرفه عکاسی تخصص زیادی ندارید، شاتر را برای چند ثانیه نگه دارید تا سیستم عکس‌برداری پیوسته شروع به کار کند و بتوانید عکس دلخواهتان را بعدا انتخاب کنید.

 

در محتوا غرق شوید

نسخه دو سیم‌کارت HTC Desire 820G+ با پردازنده هشت‌هسته‌ای GHz1.7 گزینه‌ای مطلوب برای شیفتگان سرگرمی است و موسیقی و ویدئوی آنلاین را به بهترین شیوه به نمایش می‌گذارد. اگر به بازی و دیدن تلویزیون، ویدئو یا عکس علاقه‌مندید، با فناوری Zoe™ Highlights در صدای غنی و تصویر واضح غرق خواهید شد. سیستم صوتی دستگاه به فناوری HTC Boom Sound مجهز است و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی آن بدون تردید تصاویر بزرگ‌تری را با کیفیتی بالا در اختیارتان می‌گذارد.

 

سبک طراحی متمایز و برجسته

کیفیت گوشی منحصر به عملکرد آن نیست و عنصر طراحی برای اچ‌تی‌سی اهمیت زیاد دارد. طراحی درخشان و برجسته در گوشی جدید از سری HTC Desire از تکنولوژی طراحی دورنگ بدنه بهره برده است که باعث بوجود آمدن بدنه یکدست با دو طیف رنگی می‌شود. این امر نه‌تنها از نظر سلیقه شخصی و زیبایی بلکه از نظر کیفیت، قدرت و تحمل گوشی اهمیت می‌یابد. طراحی دورنگ دستگاه با طیف رنگ اطراف دوربین، دکمه‌ها و فلش، تصویری درخشان عرضه می‌کند که نظیر آن را در دنیای تلفن‌های همراه کمتر تجربه کرده‌اید.

دستگاه تلفن HTC Desire 820 G+  با بدنه پلی کربنیک، که با رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و از طراحی بدنه یکدست منحصر به HTC بهره می‌برد، نه‌تنها زیبا و امروزی طراحی شده بلکه با همان کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیری ارائه می‌شود که ازHTC  می‌شناسیم.

 

عرضه عمومی

گوشی HTC Desire 820G+ با رنگ‌های سفید مرمری، سفید یخچالی و خاکستری تیره به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. (Author: Milad Ehrampoush - credentials for MWC2016)

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Mahdibayat

۱۳۹۵/۱۱/۹
آقا توروخدا جواب بدین چندبار بردم بیرون ارتقااندروید بدم همه گفتن نیومده و نداره و نخاهد آمد این واقعا ینی چی ینی گوشی بندازم آشغالی؟. من اینو آبانه 94خریدم850الانم ک 530تومن پولشو ینی چی آخه

محمدرضا

۱۳۹۵/۹/۱۹
سلام کسی اندروید5 این گوشی رو نگرفته؟

محمدرضا

۱۳۹۵/۹/۱۹
سلام کسی اندروید ۵ این گوشی رو نگرفته ؟

اميرحسين

۱۳۹۵/۹/۹
گوشى خوبى هستش من اين گوشى رودر مرداد95خريدم750هزارتومن واازش راضيم گوشى سبکى هم هستش ..

صابرفرهادی

۱۳۹۵/۶/۲۸
سلامواین مدل گوشی 8ماه ک دارمش تادیروزک سیستمش ندانسته آبدیت زده بودآبدیت کردم کلا الان خاموش شده روشن ک میکنی همین اول صفحه چنتاگزینه خارجی نشون میده ک نمیدونم چیکارکنم بیرون هم بردم بلدنیستن اگ کسی بلده راهنمایم کنه ممنون