خانهاخبار
رقابت با سامسونگ در خاک کره جنوبی؛ موبایل LG Class فقط در این کشور عرضه می‌شود

رقابت با سامسونگ در خاک کره جنوبی؛ موبایل LG Class فقط در این کشور عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد شرکت LG رویکرد متفاوتی برای حضور در بازار داخلی کشورش در پیش گرفته و می‌خواهد هرچه بیشتر محصولاتی مخصوص کره جنوبی تولید کند. شاید این تصمیم در برنامه‌های کمپانی مذکور برای سایر مناطق جهان هم موثر باشد.
۱۳۹۴/۶/۲۸

شرکت ال‌جی صفحه فیس‌بوکی به زبان کره‌ای اداره می‌کند که به‌تازگی ویدئویی در آن منتشر کرده است. در این ویدئو، برخلاف اغلب محتواهای این صفحه، از عبارت انگلیسی Something New استفاده شده و تاریخ 21 سپتامبر ذکر شده است؛ عبارتی که باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره برنامه‌های ال‌جی برای رویدادهای آینده‌اش شدت بگیرد.

استیو همرزتافر یکی از افراد مطرحی است که اغلب اخبارش درباره مشخصات فنی دستگاه‌های جدید درست از آب درمی‌آید و به همین دلیل به گفته‌هایش با اطمینان بیشتری می‌توان توجه کرد. او به‌تازگی پیش‌بینی کرده که فبلت LG Class با نمایشگر 5.7 اینچی عرضه می‌شود و بدنه تمام‌فلزی دارد. پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون S615، دو گیگابایت رم، دوربین اصلی 12 و دوربین فرعی 5 مگاپیکسلی و اندروید 5.1 هم سایر مشخصات فنی احتمالی این دستگاه است.

این فبلت میان‌رده ال‌جی، در صورت قیمت‌گذاری مناسب، احتمالا می‌تواند در بازارهای جهانی هم حرفی برای گفتن داشته باشد، اما به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها رویکردی کاملا متفاوت در پیش گرفته‌اند. مدیران این شرکت فعلا در صحبت با رسانه‌ها صرفا از عرضه این محصول در کشور کره جنوبی خبر داده‌اند، هرچند شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که احتمالا آنها به صادرات این دستگاه به بازارهای اروپایی و امریکایی نیز راضی می‌شوند.

 

image

 

اما درنهایت می‌توانیم مطمئن باشیم که ال‌جی چنین محصولی تولید کرده و آن را در بازار داخلی کشورش در دسترس قرار می‌دهد و شاید شاهد پخش آهسته آن در سایر کشورهای شرق آسیا هم باشیم. کمپانی مذکور روز نهم مهرماه رویدادی را در شهر نیویورک میزبانی خواهد کرد. شاید در این رویداد شاهد رونمایی از LG Class نیز باشیم. این مراسم درست در میان برنامه‌های گوگل برای نکسوس‌ها و مایکروسافت برای ویندوز 10 جای داده شده تا ال‌جی بتواند توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند.

این شرکت هم، مانند اغلب رقبای اندرویدی‌اش، نتوانسته مطابق با پیش‌بینی‌ها رشد کند و از افت فروش محصولاتش رنج می‌برد. ال‌جی دومین کمپانی برتر کره جنوبی در زمینه ساخت اسمارت‌فون‌ است و برای رسیدن به رتبه نخست رقابت سختی با سامسونگ دارد؛ رقابتی که به نظر می‌رسد به جنگ قیمتی هم کشیده شده و در بازارهای داخلی کره جنوبی با شدت بیشتری دنبال می‌شود. شاید این دلیلی برای توجه ویژه ال‌جی به زادگاهش بوده و باعث شده آنها محصولاتی صرفا برای کاربران بومی خود تولید کنند.

منبع: Venturebeat

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Life's Good

۱۳۹۴/۹/۷
آقا جواد حاضرم شرط ببندم شما یه اپلو حتی از نزدیک ندیدی چه برسه... ! اس 4؟؟؟ خخخخخخخ

ارمان

۱۳۹۴/۶/۲۹
کسی از شما نظر خواست؟واقعا از اپل نا امید شدم که همچین کسایی میرن میخرنش خخخ داغون

makenzi

۱۳۹۴/۶/۲۹
درود
دوست عزیز
در کیفیت ال‌جی همین بس که 2 سال پیاپی اسمارتفونش، محصول برتر سال شد!
به همین خاطر کیفیت ال‌جی نیازی به تایید یا عدم تایید شما نداره
ضمن اینکه سامسونگ امسال سودش به کمتر از 1 درصد رسید از فروش اسمارتفون
پس بهتره به جای گفتن طوطی وار مطالب اشتباه، قدری اخبار رو بیشتر دنبال کنید تا
از صحت و سقم تفکراتتون مطلع بشید!

جواد

۱۳۹۴/۶/۲۸
سلام ال جی جان مادرت برو جاروبرقی و یخچال بزند اپل با اون همه عظمت دیگه ناامید شد از شکایت و شکایت کشی سامسونگ با کیفیت تر از اون چیزی هست که فکروشو بکنی من خودم قبلا از طرفدارهای اپل بودم پارسال یک اس4 خریدم واقعا پشیمون شدم که نظر ضد سامسونگ میزاشتم
سامسونگ دوست دارم