خانهاخبار
مهاجرت از اندروید به iOS ساده‌تر از همیشه؛ اپلیکیشن Move to iOS را دانلود کنید

مهاجرت از اندروید به iOS ساده‌تر از همیشه؛ اپلیکیشن Move to iOS را دانلود کنید

اپل همواره مدعی شده همه‌‌چیز در iOS به سادگی در استفاده مربوط است. سرانجام کوپرتینویی‌ها دریافتند مهاجرت به این سیستم عامل هم باید برای دیگر کاربران کمی آسان‌تر شود؛ اتفاقی که این کمپانی امیدوار است بتواند با عرضه اپلیکیشن Move to iOS قدم بلندی برای اجرایش برداشته باشد.
۱۳۹۴/۶/۲۷

تیم کوک و کمپانی تحت مدیریتش به دنبال افزایش آمار فروش آیفون‌ها هستند. اپل در مراسمی که چندی پیش برگزار نمود عنوان کرد آیفون 6 و 6 پلاس محبوب‌ترین دستگاه‌های این سری بوده‌اند. کشور چین و بازار روبه‌رشد آنجا نقش مهمی در فروش شگفت‌انگیز این موبایل داشته و باعث افزایش انگیزه‌های اپل برای ورود به عرصه‌های دیگر هم شده است.

اکنون کوپرتینویی‌ها به دنبال جذب مشتریان جدید از سایر اکوسیستم‌ها هستند؛ به‌ویژه کاربران انبوه اندروید که تعدادی از آنها توانایی مالی برای خرید پرچم‌داران هم دارند. این افراد ممکن است تحت تاثیر اخبار مربوط به پیشرفت‌ها و امکانات جدید آیفون‌ها، قصد آشنایی بیشتر و آزمایش این اسمارت‌فون‌ها را هم داشته باشند؛ البته چنین اتفاقی برای تولیدکنندگان سخت‌افزارهای اندرویدی ناخوشایند است؛ به‌ویژه آن دسته از سازندگان که از مشکلات مالی بسیاری رنج می‌برند و به فروش خوب محصولات جدیدشان امید بسته‌اند.

 

image

 

 

به همین منظور اپل نخستین اپلیکیشن اندرویدی‌اش را هم تولید کرده و آن را در Google Play برای دانلود در اختیار کابران قرار داده است. کمپانی مذکور با کمک برنامه Move to iOS می‌خواهد به کاربران کمک کند تا از اندروید به iOS بسیار راحت‌تر مهاجرت کنند و مشکلات ناشی از هماهنگی اطلاعات و تنظیمات حساب‌های کاربری مختلفشان بسیار کمتر شود.

داده‌هایی مانند تاریخچه پیام‌ها، تصاویر، فایل‌های ویدئویی، بوکمارک‌ها، حساب‌های کاربری ایمیل‌ها و تقویم کاری شما به کمک این اپلیکیشن منتقل می‌شود. اپل همچنین مدعی شده این اطلاعات از راه شبکه وای‌فای کاملا امن و رمز‌گذاری‌شده به آیفون یا آیپد شما منتقل می‌شود و لازم نیست نگران افشای آنها باشید.

بنا بر اعلام اپل، اپلیکیشن Move to iOS برای تمام سخت‌افزارهای اندرویدی‌ای قابل استفاده است که از نسخه 4 به بالای این سیستم عامل استفاده می‌کنند. هرچند در ارزیابی‌های اولیه کاربران و امتیازات آنها در گوگل پلی چنین به نظر می‌رسد که اپل در جلب رضایتشان چندان موفق نبوده، آیا در کل ایجاد چنین امکانی برای کاربران اندرویدی و وسوسه کردن آنها به خرید آیفون یا آیپد کافی است؟ به نظر می‌رسد تا انتشار آمار بیشتر درباره استفاده از این اپلیکیشن باید منتظر بمانیم. 

لینک دانلود Move to iOS در گوگل پلی

منبع: Droid-life

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۱۱/۸
کد رو چطور باید بزنم نمی فهمم چی میخاد

fahime

۱۳۹۶/۱/۴
سلام
ببخشيد من اين نرم افزارو ريختم ولى كدى كه ايفون ميده ٦ رقميه ولى كدى كه اندرويد ميخواد ١٠ رقمى
چكار بايد بكنم

جوان ناکام

۱۳۹۴/۸/۹
من میخوام یه دونه ایفون6اس پلاس بگیرم قبلا نگران یه سری محدودیتها بودم اما جدیدا شرایط استفاده از این گوشیها بهتر شده در کل فکر میکنم خیلی از اندروید بهتره ، اندروید یا داغ میکنه یا هنگ میکنه امنیتشم که پایینه اما دستت رو تو سری زمینه ها باز میزاره خلاصه باید این وسط یه انتخابی کرد

محمدرضا

۱۳۹۴/۶/۳۱
برنامه برای گوشی مشکلی ایجاد نمیکنه

على

۱۳۹۴/۶/۲۹
گوشى مادربزرگا؟؟؟
اينو از كجا آوردى تو..من ترجيح ميدم همون گوشى مادربزرگا رو داشته باشم تا گوشى هنگى ها رو..تو هم برو يه بار اپل دستت بگير بعد بيا نظر بده