خانهاخبار
تماشا کنید: دومین تبلیغ تلویزیونی از کمپین تبلیغاتی جدید سامسونگ

تماشا کنید: دومین تبلیغ تلویزیونی از کمپین تبلیغاتی جدید سامسونگ

اخیرا کمتر پیش آمده بود تبلیغی از یک شرکت ببینیم که محصولات شرکت رقیب را هدف قرار داده باشد. اما دو روز پیش سامسونگ با منتشر کردن اولین ویدئو از کمپین جدید تبلیغاتی خود جنجالی دوباره در این زمینه به پا کرد. این‌طور که به نظر می‌رسد، آن ویدئو تنها تیر آنها نبوده و تیر بعدی، که باز هم به‌نوعی اپل را نشانه گرفته، دیروز شلیک شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۴/۶/۲۶

تقریبا ماه ژوئیه بود که اپل کمپین تبلیغاتی خود را با نام If it's not an iPhone, it's not an iPhone شروع کرد. حال پس از مدتی تیم تبلیغات سامسونگ سعی کرده، با شعاری مشابه، کمپین تبلیغاتی جدید خود را راه‌اندازی کند و به این شکل گوشی‌های جدیدش را تبلیغ کند. اسم کمپین تبلیغاتی سامسونگی It's not a phone, it's a Galaxy انتخاب شده که روز گذشته اولین ویدئو از این کمپین را هم دیدیم.

اپل در کمپین تبلیغاتی خود بر یک ویژگی بزرگ آیفون تمرکز کرده بود و آن هماهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار این محصول بود. درواقع اپل خودش سخت‌افزار آیفون را طراحی می‌کند و سپس سیستم عامل و نرم‌افزاری را که قرار است روی آیفون اجرا شود از نو برای همان سخت‌افزار طراحی می‌کند. به‌عبارت ساده‌تر، سخت‌افزار آیفون و نرم‌افزار آن برای یکدیگر ساخته می‌شوند و نتیجه آن عملکرد بسیار خوب گوشی با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر از رقباست.

در طرف دیگر هم سامسونگ در کمپین تبلیغاتی‌اش بر ویژگی‌هایی مانور می‌دهد که اندروید و تلفن‌های جدید گلکسی دارند و به‌نوعی به کاربران اپل با نیش‌وکنایه می‌گوید که از چه ویژگی‌هایی محروم‌اند؛ ویژگی‌هایی مانند چیدن آیکون اپلیکیشن‌ها در هرجایی از HomeScreen یا داشتن ویجت‌های مختلف. برای مثال، در بخشی از ویدئو گفته می‌شود لازم نیست دنبال سرچ در گوشی بگردید، چون ویجت آن را می‌توانید به‌سادگی به صفحه Home اضافه کنید. این موضوع به‌نوعی کنایه به اپل است که برای سرچ در سیستم عاملش لازم است در صفحه Home انگشتتان را از بالا به پایین بکشید.

همان‌طور که گفتیم، روز دوشنبه اولین ویدئو از کمپین تبلیغاتی سامسونگ منتشر شد که در کنار معرفی ویژگی Wireless Charging در گوشی‌های گلکسی جدید، آیفون را هم به‌دلیل نداشتن این ویژگی هدف قرار داده بود. در ادامه می‌توانید دومین ویدئوی این کمپین تبلیغاتی جدید سامسونگ را ببینید.

نظر شما درباره این مدل ویدئوهای سامسونگ چیست؟ 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

mamal

۱۳۹۴/۹/۲۱
سامیا پرجم بالاس
اپل فقط پول سیبشو میخوره...............

mamal

۱۳۹۴/۹/۲۱
سامسونگ هیج وقت به قبلش بر نمی گرده

mamal

۱۳۹۴/۹/۲۱
پس خیالمون راحت شد که اپل هیچی نداره

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۲۸
خیلی مسخره است

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۲۸
سامسونگ در حال مردن و جون کندن