خانهاخبار
لومیا 950 و 950XL ششم اکتبر معرفی می‌شوند

لومیا 950 و 950XL ششم اکتبر معرفی می‌شوند

بالاخره انتظارها به سر رسید: مایکروسافت قرار است ششم اکتبر از گوشی‌های لومیا 950 و 950XL رونمایی کند. نسل جدید سرفیس این شرکت نیز همان روز معرفی می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۲۶

به نظر می‌رسد بالاخره زمان معرفی دیوایس‌های جدید مایکروسافت فرا رسیده، زیرا این شرکت دعوت‌نامه‌های رویداد 6 اکتبر را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. مایکروسافت در این رویداد دستگاه‌های جدیدی معرفی می‌کند که ویندوز 10 دارند. به نظر می‌رسد ششم اکتبر باید منتظر معرفی Surface Pro 4 ،Lumia 950 ،Lumia 950 XL و دستبند این شرکت باشیم. مایکروسافت فقط اعلام کرده که سخت‌افزارهای ویندوز 10 را معرفی خواهد کرد، اما درباره جزئیات این رویداد هیچ صحبتی نکرده است.

پس از عرضه ناامیدکننده مایکروسافت در ایفا، اکنون همه چشم‌ها به 6 اکتبر خیره شده تا مشخص شود چه چیز قرار است جایگزین تبلت سرفیس پرو 3 شود. تمرکز مایکروسافت در کنفرانسش قطعا بر لومیا‌های جدید و سرفیس پرو 4 است. مدت‌هاست که شایعات زیادی در مورد لومیا 950 و 950 XL به گوش می‌رسد و حتی تصاویری از این گوشی‌ها نیز فاش شده. نکته جالب در مورد این گوشی‌ها در کنفرانس مایکروسافت اطلاعات تکمیلی در مورد چگونگی هماهنگی آنها با ویندوز 10 موبایل خواهد بود.

 

image

 

رویکرد سرفیس پرو 4 تفاوت چندانی با نسخه قبلی این تبلت ندارد و مکانیسم‌های تجاری در نظر گرفته‌شده در این تبلت کماکان ادامه پیدا می‌کند. البته این تبلت تغییرات خوبی نیز داشته: رزولوشن نمایشگر بیشتر شده و سایز نمایشگر نیز بزرگ‌تر شده، درحالی‌که سرفیس پرو 4 سبک‌تر و باریک‌تر از نسل قبل است.

شایعات از پشتیبانی  Windows Hello ازدر این تبلت خبر می‌دهند، اما بعید به نظر می‌رسد دوربین RealSense اینتل در این تبلت باریک قرار گرفته باشد. با وجود این احتمال افزوده شدن سنسور اثر انگشت به صفحه کلید این تبلت وجود دارد.

شایعاتی نیز در مورد نمونه 14 اینچی سرفیس به گوش می‌رسد. پیش از نیز در مورد نسخه دیگری از دیوایس‌های سرفیس صحبت شده بود، به همین دلیل بعید نیست مایکروسافت در کنفرانس خود با ارائه نسخه 14 اینچی همه را غافلگیر کند.

خوب است بدانید هنوز نام این گوشی‌ها قطعی نشده، اما احتمالا، به‌جای 940، مایکروسافت برای پرچم‌داران خود سراغ نام 950 می‌رود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علیا

۱۳۹۴/۶/۲۹
مطمئن باش ماسکروسافت میتونست با تکیه بر توانایی های نوکیا تا الان 100 مدل دیگه هم بفرسته توی بازار.
اما چرا اینکار رو نکرده؟ چون هدف تجارت سخت افزار در دنیای موبایل نیست. هدف اصلی مایکروسافت ویندوز10 هست.
پس همه چیز به این نرم افزار معطوف خواهد بود.
گوشی های تولیدی این شرکت قراره جای پای ویندوز 10 رو در بازار موبایل سفت کنه. همین. حالا سودش هم به ما طرفدارهای ویندوز میرسه. چون میتونیم با قیمتی بسیار رقابتی به دیوایسهایی که میخوایم دسترسی داشته باشیم. مثل گوشی های 640 و 640 ایکس ال که به نظرم حداقل 100 تا 200 تومن ارزون تر از رقبای واقعیشون در بازار قیمت دارند.

hadi

۱۳۹۴/۶/۲۷
سونی اریکسون دیگه وجود خارجی نداره با بقیه موارد موافقم

فرید

۱۳۹۴/۶/۲۶
خیلی وقته منتظرشم.
امیدوارم پرچم دارانی در حد نام مایکروسافت رو شاهد باشیم
مرسی از خانوم فانی تا خلا پوشش خبری ویندوز موبایل رو تو سایت پوشش میدید

فرنام

۱۳۹۴/۶/۲۶
خانوم فاني، طرفداراي ويندوز از شما بعنوان تنهاي نماينده اين سيستم عامل در جي اس ام انتظار دارن ك خبرارو زودتر ازينا منتشر كنيد
اين خبر ديگه دسته اول نيست (يك دو روز پيش من اين خبرو خوندم)، خبر دسته ارل خبريه ك بمحض اطلاع ب گوش بقيه رسونده بشه
از شما ميخوايم ك لطفا خبرارو با سرعت بيشتري اطلاع بديد

a

۱۳۹۴/۶/۲۶
حالا اینا هم میخوان یه موبایل معرفی کنن ها بعد رفتن نوکیا اینا هم دیگه وجود خارجی ندارن و فقط دارن آبرو داری میکنن که ما هم یه چیزی بلدیم !!!
خداییش کمپانی گوشی اول نوکیا بعد سونی اریکسون و بعدشم اپل ... بقیه باید برن لباسشویی و تلوزیون و دوربینشون رو بسازن!!!