خانهاخبار
گوشی Honor 7 Plus هوآوی نمایشگر 5.5 اینچی دارد

گوشی Honor 7 Plus هوآوی نمایشگر 5.5 اینچی دارد

به‌تازگی تصویری از یک گوشی با لوگوی Honor به بیرون درز کرده است که احتمالا به مدل Honor 7 Plus شرکت هوآوی مربوط است. این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی دارد و ظاهرش مشابه Honor 7 این شرکت است.
۱۳۹۴/۶/۲۴

با واگذار شدن وظیفه ساخت یکی از نکسوس‌های گوگل به هوآوی و افزایش فرصت این شرکت برای حضور و معرفی بیشتر در بازار کشورهای غربی، فعالیت بزرگ‌ترین تولیدکننده چینی نیز افزایش یافته است.
پس از رونمایی موفقیت‌آمیز Mate S در نمایشگاه ایفا و معرفی ویژگی فورس تاچ این گوشی پیش از آیفون‌های جدید اپل، هوآوی در حال کار روی مدل 5.5 اینچی Honor 7 خود با نام Honor 7 Plus است.

 

image

 

بر اساس اخبار منتشرشده، این گوشی احتمالی از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند و ابعادی برابر 151.4 در 76.3 در 7.9 میلی‌متر دارد. همچنین در مورد طراحی و ظاهر این گوشی انتظار این است که شاهد دستگاهی با زبان طراحی دستگاه‌های اخیر هوآوی باشیم: بدنه فلزی با گوشه‌های گرد و قرارگیری اسکنر اثر انگشت چهارگوش زیر لنز دوربین.
حدس‌وگمان‌ها در مورد سخت‌افزارهای مورد استفاده در Honor 7 Plus به پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 935، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین‌های 20 و 8 مگاپیکسلی و برخورداری از باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی اشاره می‌کنند.

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)