خانهاخبار
تماشا کنید: تبلیغ ویدئویی جدید سونی برای باند، جیمز باند!

تماشا کنید: تبلیغ ویدئویی جدید سونی برای باند، جیمز باند!

سری فیلم‌های جیمز باند همیشه در طول تاریخ محبوب بوده است. در سال‌های اخیر شرکت فیلم‌سازی سونی آخرین نسخه‌های این فیلم را ساخته و بخش سونی موبایل نیز سعی کرده از تلفن‌های هوشمند خود در این فیلم‌ها استفاده کند. اخیرا تبلیغی ویدئویی برای گوشی اکسپریا زد5 ساخته شده که شخصیت مانی پنی در فیلم آتی جیمز باند در آن حضور دارد. پیشنهاد می‌کنم این فیلم را در ادامه ببینید.
۱۳۹۴/۶/۲۴

آن‌طور که از ایمیل‌های Daniel Craig (بازیگر نقش جیمز باند) مشخص شده، او ۵ میلیون دلار از سونی می‌خواهد تا گوشی اکسپریا زد۵ را در فیلم در دست بگیرد و با آن نقش آقای باند را بازی کند! با وجود بی‌میلی او، باز هم انتظار داریم در فیلم سینمایی جدید جیمز باند، Spectre، شاهد استفاده زیاد از محصولات شرکت سونی باشیم. البته همکاری بین شرکت‌های بزرگ سونی و سازنده فیلم دوطرفه است، چراکه اخیرا شرکت سونی تبلیغ ویدئویی جدیدی برای جیمز باند منتشر کرده که در آن تبلیغ هم اکسپریا زد۵ حضور دارد. این ویدئوی یک دقیقه‌ای را Danny Kleinman ساخته است که سابقه کارگردانی چند فیلم جیمز باند را در کارنامه‌اش دارد.

در این ویدئو اکسپریا زد۵ و دوربین کامپکت RX100 Mark IV حضور دارند و، از آنجا که اسم فیلم Made for Bond است، فکر می‌کنیم صورت‌حساب این دو گجت گران‌قیمت سامسونگ برای جیمز باند صادر شده باشد! این تبلیغ با حضور بازیگر زن Naomie Harris در نقش Moneypenny ساخته شده و وظیفه مانی‌پنی در این فیلم کوتاه تحویل گرفتن گوشی باند در لندن است. بیشتر فیلم با دوربین سینمایی Sony F65 و در سایز 4K فیلم‌برداری شده و بخش‌هایی از ویدئو هم که صحنه آهسته دارد با RX100 Mark IV فیلم‌برداری شده است.

مدیرعامل سونی، Kaz Hirai، درباره دو گجت RX100 Mark IV و اکسپریا زد۵ گفته است:

تفاوتی نمی‌کند که از این دو وسیله مانی‌پنی برای نظارت مخفی استفاده کند یا یک عکاس خبره و خوش‌ذوق برای گرفتن عکس‌هایی فوق‌العاده و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، چراکه این گجت‌ها کاربرشان را از نظر عکاسی ناامید نمی‌کنند. این دو گجت با استفاده آسان، اندازه جمع‌وجور و همین‌طور جایزه‌های مختلفی که برده‌اند، کاربران عادی و همین‌طور ماموران مخفی را ناامید نمی‌کنند.

منبع: TheVerge

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

mamas

۱۳۹۴/۶/۲۹
نفس آخر جوک خوبی بود

امیررضا

۱۳۹۴/۶/۲۵
من اگه ده تا گوشی سامسونگم بدهند در مقابل یک گوشی سونی یا اچ تی سی یا اپل قبول نمیکنم چون جذابیتی برام دیگه نداره سامسونگ.

aria

۱۳۹۴/۶/۲۴
نفس های آخر سونی

ناشناس

۱۳۹۴/۶/۲۴
خُب :|

علیرضا

۱۳۹۴/۶/۲۴
فکر می‌کنیم صورت‌حساب این دو گجت گران‌قیمت سامسونگ برای جیمز باند صادر شده باشد!
سامسونگ؟؟؟!!!!!