خانهاخبار
تماشا کنید: سامسونگ و جدیدترین ویدئو برای تمسخر اپل!

تماشا کنید: سامسونگ و جدیدترین ویدئو برای تمسخر اپل!

انتشار ویدئوهای تبلیغاتی که، در کنار تبلیغ یک محصول، محصولات شرکت رقیب را هم هدف قرار می‌دهند در دنیای تکنولوژی چیز تازه‌ای نیست. سامسونگ نیز اخیرا برای تبلیغ ویژگی Wireless Charging ویدئویی منتشر کرده که، در کنار تبلیغ این ویژگی، آیفون را هم هدف قرار داده است. پیشنهاد می‌کنم تماشای این ویدئو را از دست ندهید.
۱۳۹۴/۶/۲۳

دو روز پس از مراسم اپل و معرفی آیفون‌های جدید این شرکت، سامسونگ اولین تبلیغ تلویزیونی برای تمسخر گوشی‌های آن شرکت را منتشر کرد. این تبلیغ با هدف نشان دادن قابلیت Wireless Charging در گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس ساخته شده است و از طرف دیگر آیفون ۶ پلاس اپل هم نشان داده می‌شود که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

شرکت سامسونگ و البته شرکت سونی طی کنفرانس اخیر اپل این شرکت کوپرتینویی را در توییتر مورد تمسخر قرار داده بودند، اما این اولین تبلیغ ویدئویی است که پس از مراسم اپل می‌بینیم.

در این تبلیغ ویدئویی مشاهده می‌کنیم که گوشی‌های سامسونگ بارها روی پد شارژ وایرلس قرار داده می‌شوند و به‌سرعت شروع می‌کنند به شارژ شدن، اما یک آیفون ۶ پلاس هم می‌بینیم که شارژ ندارد و روی نمایشگرش هم اشاره شده که کابل شارژر لازم است.

در پایان تبلیغ نیز جمله «It's not a phone, It's a Galaxy» را می‌بینیم که احتمالا با هدف تمسخر کمپین تبلیغاتی اپل به نام «If it's not an iPhone, it's not an iPhone» نوشته شده است.

 

نظر شما درباره این نوع تبلیغات چیست؟ آیا این تبلیغات ممکن است برای شرکت سامسونگ سودآور باشد یا خیر؟

 

منبع: Cult of Android

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

shin.alef

۱۳۹۴/۱۱/۱
من یه کاربر بی طرف هستم که اکثرا اخبار هردو برند رو دنبال میکنم و اکثرا از گوشی های اندرویدی استفاده کردم ولی این نوع تبلیغ واقعا بچگانه ست شرکت سامسونگ اگه واقعا اینقد ادعا داره که این قابلیت خیلی مهمه و کاربردی و اگه حیلی معتقده که این گوشی توانایی رقابت و حتی تمسخر سایر برندها رو داره چرا ما تو لیست ده گوشی برتر این گوشی با همین قابلیت های به ظاهر فوق العدش رو تو رتبه 7/8 قرار گرفته در صورتی که گوشی اپل 6اس و 6اس پلاس در رده اول و دوم قرار دارند وحتی سایر گوشی های سامسونگ مثل نوت 5 وحتی نوت4 با وجود اینکه مدت زمان زیادی که وارد بازار شده رتبه های بهتری نسبت به زمان ورودیشون دارن و هنوز جایگاه خودشون رو حفظ کردن؟؟
نکته دوم اینکه مهم نیست یک برند با همکاری چند شرکت دیگه یه گوشی رو درست کنه مهم اینکه با همون همکاری بهترین گوشی واسه کاربر خودش تهیه کنه.
نمیخوام هیچ کمپانی رو ر,د کنم اما این سری تبلیغات واقعا مخربه.

omid

۱۳۹۴/۹/۲۲
در پاسخ به shahram در مورد تکنولوژی اپل:
خود آقای تیم کوک اخیربطور رسمی اعتراف کرد که اپل سخت افزار ساز نیست و امکانات و تکنولوژی ساخت نداره. در اینکه اپل یه شرکت بسیار قوی شکی نیست ولی این در مورد سامسونگ هم صادقه از لحاظ طراحی و ظرافت اپل واقعا استاده ولی تکنولوژی ۱۴ نانومتری ابداع سامسونگه که هیچ شرکتی نداره در حال حاضر هم روی سیستم ۱۰ نانومتری کار میکنه اپل اصلا تو این مسایل نمیتونه وارد بشه سیاست اپل بهره برداری از تخصص دیگران و خود بزرگ بینیه و عوام فریبی.
مثل خدابیامرز استیو جابز که آب رو دست مغز متفکر و طراح و خالق اپل یعنی استیو وازنیاک ریخت و از اپل مرخصش کرد و وقتی وازنیاک بهش اعتراض کرد که تو نه برنامه نویسی و نه مخترع ، جابز در جواب گفت من رهبر ارکستر هستم. اپل واقعا در بهره برداری از توانایی و نبوغ دیگران استاده و در طراحی هم چنین. اون فقط چارچوب ها رو تعیین میکنه و سفارش به بهترین کمپانی ها میده و سالهاست که جون میکنه از سامسونگ مستقل بشه ولی تا حالا که نشده شاید سال بعد بتونه البته باید قانع بشه به سازنده تایوانی برای سی پی یوش. حالا شرکتی که قطعه از شما میخره بیاد بگه سخت افزارمن از تو بهتره خیلی حماقت میخواد انگار برای شنونده هاش شعور قایل نیست که البته هم نیست. در مورد نرم افزارش هم که اندروید بعد آی او اس به بازار اومد و ۸۵ درصد بازار رو گرفت و لزومی به توضیح نداره دوست عزیز.

shahram

۱۳۹۴/۹/۲۰
تکنولژی ساختشو نداره؟؟؟؟؟مگه افغانستانه؟؟؟؟همه ی این چیزهایی که گفتی (Lcd,cpu,و ......)مهندسین اپل بعد از طراحی و تولید اولیه زمانیکه گوشی قراره به تولید انبوه برسه،سفارش میدن به کشورهای دیگه البته با نظارت کامل خود شرکت اپل، و سامسونگ‌اونجا یه چیزی مثل کارگر میمونه برای اپل در ضمن این سامسونگه که دوست داره خودشو بچسبونه به اپل اگه یه نگاه به کنفرانس معرفی اس ۶ بندازی که چقدر حقیرانه همه چیزشو داشت با ایفون مقایسه میکرد به حرفم میرسی .خیلی جالبه از یه طرف اپل و مسخره میکنه از یه طرفم خودشو میکشه که همه جوره مثل اپل باشه برای مثال تغییر زبان طراحی که میخواد شبیه اپل باشه این در ضمن من تا قبل از این چند ماجرای بچه گانه(تبلیغات سامسونگ توی اپل استورهای لندن و این ویدئو وحالا سیاست های کثیف و بچه گانه و....)این برند رو استفاده میکردم ولی به کل از این برند متنففففففرم دیگه و فردا از شرش راحت میشم برای همیشه

بیطرف

۱۳۹۴/۹/۱۲
آیفون کجا طرح جدید میزنه. آیفون ۴ و ۵ و ۶ چه فرق عمده ای با هم دارن مثلا. تازه آیفون ۳ هم شبیه ایناست. ولی طراحی سامسونگ رو ببین چقدر متفاوته

sina

۱۳۹۴/۸/۷
در اخر ویدیو نوشته not phone نه not iphone لطفا نوشته تان را تصحیح کنید.