خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی اس ام: شش قابلیت مخفی در گلکسی اس6

ویدیوی دوبله جی اس ام: شش قابلیت مخفی در گلکسی اس6

گلکسی اس6 سامسونگ هم‌اکنون یکی از گوشی‌های شناخته‌شده بازار است، اما ممکن است قابلیت‌هایی در آن وجود داشته باشد که از چشم شما مخفی مانده. برای آشنا شدن با این قابلیت‌ها ویدئوی دوبله این مطلب را از دست ندهید!
۱۳۹۴/۶/۲۳

گلکسی اس6 سامسونگ این روزها در بهترین شرایط برای خرید قرار دارد. چند ماه است که از ورودش به بازار گذشته و به قیمت مناسبی رسیده است. از طرفی پرچم‌داران سایر کمپانی‌ها نیز معرفی شده‌اند و می‌توانیم بگوییم تا پایان سال دیگر شاهد ورود پرچم‌دار شاخصی به بازار نخواهیم بود. بنابراین کسانی که طرفدار برند سامسونگ‌اند و قصد داشتند پرچم‌دار سال ۲۰۱۵ این شرکت را بخرند، اکنون می‌توانند با چشم باز و آگاهی کامل گوشی دلخواهشان را انتخاب کنند.

در ویدئوی دوبله‌ای که در پایان این مطلب مشاهده می‌کنید از شش قابلیت مخفی در گلکسی اس6 نام برده می‌شود. مسلما همه شما تاکنون در مورد این گوشی اطلاعات کامل را کسب کرده‌اید و آن را به‌خوبی می‌شناسید، اما شاید ویژگی‌های دیگری هم در این تلفن هوشمند وجود داشته باشد که تاکنون از چشمتان مخفی مانده است.

بنابراین تماشای این ویدئو را از دست ندهید و نظرهای خودتان را در مورد ویدئوهای دوبله جی‌اس‌ام از ما دریغ نکنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

SS

۱۳۹۴/۱۰/۲
آقای عای محترم ، لطفا اگه چیزی از گوشی سردر نمیارید نظر ندین! بدترین برند و هنگ ترین برند هواویه و انگشت کوچیکه سامسونگ هم نیست! دیگه از سونی بگذریم که ری** ... هه

حسین

۱۳۹۴/۸/۲۶
مخ مارو کار میگیری؟؟؟؟؟
خسته نباشی...
لابد چن روز دیگه میفهمی میشه نور صفحه نمایشو هم کم کرد...

علی

۱۳۹۴/۸/۱۹
یه گوشی چرت با یه برند الکی
اینا شد مخفی خخخخخ
سامسونگ حالا حالاها کار داره که برسه بالا البته اگه هواویی بزاره
کره و چین برادرن فقط سونی ژاپن

mahdi

۱۳۹۴/۷/۱۷
خوب بود

sami

۱۳۹۴/۷/۱۳
فقط آیفون :)