خانهاخبار
آیفون‌های جدید حافظه رم ۲ گیگابایتی دارند

آیفون‌های جدید حافظه رم ۲ گیگابایتی دارند

یکی از گلایه‌های کاربران از آیفون کم بودن حافظه رم در این گوشی‌های هوشمند بود. حال به نظر می‌رسد آیفون‌های نسل جدید حافظه رم بیشتری نسبت به نسل‌های پیشین خود دارند و باید ببینیم عملکرد حافظه رم ۲ گیگابایتی در آیفون‌ها چگونه خواهد بود.
۱۳۹۴/۶/۲۱
image

 

همان‌طور که تاکنون بارها شاهده بوده‌ایم، اپل از حافظه رم آیفون‌ها و آیپدهای خود اطلاعاتی منتشر نمی‌کند و اغلب باید منتظر بمانیم تا بنچمارکی از گوشی منتشر شود یا شرکت iFixit سراغشان برود و محتویات درونی آیفون‌ها را آشکار سازد. این بار اما لازم نیست صبر کنیم تا دقیقا متوجه شویم آیفون‌های جدید حافظه رم چند گیگابایتی دارند؛ البته به‌لطف یکی از کارمندان اپل!

این فرد در صفحه پرسش‌وپاسخی در وب‌سایت Reddit، که درباره همین موضوع بود، رسما اعلام کرد هم iPhone 6s و هم iPhone 6s Plus از حافظه رم ۲ گیگابایتی بهره می‌برند؛ درست مانند آنچه در شایعات منتشر شده بود.

از دیگر مشخصات بورد اصلی آیفون ۶اس می‌توان به پردازنده Apple A9 و گرافیک قوی‌تر اشاره کرد. البته در زمینه پردازشگرها نیز هنوز اطلاعات تکمیلی منتشر نشده و اپل فقط مقایسه‌ای از پردازشگرهای این دستگاه‌های جدید با آیفون‌های قبلی در وب‌سایت خود قرار داده است. 

همچنین شرکت Adobe، که چهارشنبه شب در کنفرانس اپل هم بخشی را ارائه کرد، اخیرا لو داده که آیپد پرو از حافظه رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. استفاده از این میزان حافظه رم نیز برای اولین بار در یک آی‌دیوایس مشاهده می‌شود که در نوع خود البته جالب به نظر می‌رسد.

نظر شما درباره حافظه رم آیفون و آیپد پرو چیست؟ آیا این دستگاه‌ها به حافظه رم بیش از آنچه اپل استفاده کرده نیاز دارند؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

پار سیل

۱۳۹۴/۶/۲۲
شما هم همینطور :)

ali

۱۳۹۴/۶/۲۲
هر وقت اندروید از نظر سرعت و اپدیت دهی به ای او اس رسید اون وقت بیا اظهار نظر کن

علیا

۱۳۹۴/۶/۲۲
تو فکر کن 3 سال دیگه برای آپدیت آی او اس 12 وقتی که آی او اس از نظر هوش مصنوعی پیشرفت شگرفی داشته شاید این رم مورد نیاز واقع بشه

علیا

۱۳۹۴/۶/۲۲
به نظر میرسه که برای آی او اس 9 هم رم 1 کافی باشه.
اما احتمالن اپل در فکر نسخه های بعدی آی او اس بوده. مثلن 3 سال دیگه ه میخواد این گوشی رو برای آی او اس 12 آپدیت کنه یوقت ضعف سخت افزاری نداشته باشه.
چون به خوبی درک کرده که باید به مسیری که مایکروسافت در یکپارچه کردن هسته ی سیستم عامل های دیوایس های مختلف رفته قدم بذاره و اینار و البته موضوع هوش مصنوعی که به نوعی در سیری در حال پیشرفت هست هم درحال رشد هست

مهدی نورانی فر

۱۳۹۴/۶/۲۲
خیلی اشغالند.دوزار نمیارزن