خانهاخبار
ظرفیت باتری آیفون 6s نسبت به آیفون 6 کاهش یافته است

ظرفیت باتری آیفون 6s نسبت به آیفون 6 کاهش یافته است

اپل بعد از معرفی رسمی آیفون‌های جدیدش ویدئوهای تبلیغاتی این گوشی‌ها را نیز منتشر کرد. حالا از همین ویدئوها اطلاعات جالبی به دست آمده است. یکی از این اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری آیفون 6s است.
۱۳۹۴/۶/۱۹

ویدئوی رسمی معرفی آیفون 6s، که اپل در اکانت یوتیوب و همچنین وب‌سایت شرکت منتشر کرده، به‌طور اتفاقی ظرفیت باتری این گوشی را فاش ساخته است. در لحظاتی از این ویدئو که باتری آیفون 6s نمایان می‌شود با متوقف کردن تصویر و خواندن اعداد نوشته‌شده روی باتری می‌توان دریافت که آیفون 6s از باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

این عدد به این دلیل خبرساز شده که محصول سال گذشته اپل، یعنی آیفون 6، باتری ۱۸۱۰ میلی‌آمپری در خود جای داده بود. این کاهش ظرفیت باتری ممکن است به‌دلیل وجود قطعات بیشتر در دل آیفون جدید باشد؛ اما خوشبختانه مدت نگهداری شارژ در این گوشی با مدل سال گذشته تفاوتی ندارد که این ویژگی احتمالا به‌لطف پردازنده کم‌مصرف‌تر و همچنین iOS 9 مهیا شده است.

 

image

 

شاید این اولین مشخصه درباره آیفون جدید باشد که بدون اطلاع‌رسانی رسمی اپل کشف شده است. همان‌طور که متوجه شده‌اید، فعلا از میزان دقیق رم آیفون‌های جدید و همچنین کلاک پردازنده آنها اطلاعی در دست نیست. طبیعتا این اعداد تا زمانی که آیفون 6s و 6s پلاس رسما وارد بازار نشده‌اند قابل تشخیص نیستند.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۶/۲۲
دروغات به درد خودت میخوره پردازنده و خیلی قطعات دیگه کم مصرف شده

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۶/۱۹
khob video ro mizashtin bebinim dige !!!

Majid

۱۳۹۴/۶/۱۹
همون آیفون 6 هم با وجود ظرفیت بیشتر, کمترین عمر باتری رو داشت, چه برسه به این که تازه کمترم شده ظرفیتش! البته ممکنه سخت افزارش کم مصرف تر از آیفون 6 باشه.
مشکل باتری تو همه دیوایس های اپل یه چیز طبیعی هست بجز آیپد!