خانهاخبار
جدال در تاریکخانه عکاسی: برنده کدام است؟

جدال در تاریکخانه عکاسی: برنده کدام است؟

در مجموعه جدال در تاریکخانه عکاسی با ویژگی‌ها و مزیت‌های سه اپلیکیشن ویرایش عکس Afterlight ،VSCO Cam و Snapseed آشنا شدید. اکنون نوبت شماست تا به ما بگویید کدام‌یک از این سه اپلیکیشن می‌تواند برنده این جدال باشد.
۱۳۹۴/۶/۱۸

با قدرتمند‌تر شدن دوربین گوشی‌های هوشمند و بالا رفتن کیفیت تصویر آنها و همچنین علاقه کاربران به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر عکس مثل اینستاگرام، نقش و حضور اپلیکیشن‌های ویرایش عکس نیز پررنگ‌تر از قبل شده است. اکنون هر کاربری به دنبال این است تا تصاویر خود را با ظاهری جذاب‌تر و زیباتر با دوستان خود به اشتراک بگذارد تا بتواند لایک‌‌های بیشتری به دست ‌آورد.

image

 

اما از میان ده‌ها اپلیکیشن کوچک و بزرگی که برای این کار وجود دارد کدام‌یک بهترین است؟ در مجموعه مطالب جدال در تاریکخانه عکاسی سه اپلیکیشن ویرایش عکس را به شما معرفی کردیم که در این زمینه صاحب‌نام‌اند و در مورد دلایل برتری آنها و نقاط قوت هریک نسبت به دیگری نوشتیم. نخست قدرت Afterlight را در ویرایش تصاویر به شما نشان دادیم و سپس گفتیم که با VSCO Cam چگونه می‌توانید به‌سادگی عکس‌هایتان را ویرایش کنید. در پایان این سه‌گانه اپلیکیشن Snapseed را به حرفه‌ای‌های این کار معرفی کردیم تا از قدرت فراوان آن در آثار خود استفاده کنند.
اما اکنون نوبت شماست تا به ما بگویید از نظر شما کدام‌یک از این سه اپلیکیشن بهتر و برتر از بقیه است و برای ویرایش عکس قدرت و عملکرد بیشتری به کاربران گوشی‌های هوشمند می‌دهد. در جدول زیر می‌توانید به‌صورت خلاصه مقایسه‌ای از امکانات و ویژگی‌های Afterlight ،VSCO Cam و Snapseed را در کنار هم مشاهده کنید.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

R

۱۳۹۴/۶/۳۱
به نظرم Photo Editor by Aviary از این سه تا بهتره !