خانهاخبار
تیم کوک هرچه در چنته دارد رو می‌کند

تیم کوک هرچه در چنته دارد رو می‌کند

مراسم اپل تا چند ساعت دیگر شروع می‌شود. تیم کوک در حال تمرین متن سخنرانی‌اش است و همه در این کمپانی در تکاپو هستند تا مراسم معرفی محصولات جدید به‌خوبی پیش برود!
۱۳۹۴/۶/۱۸

شایعاتی به گوش می‌رسد در این باره که اپل قرار نیست اکتبر امسال مراسم رونمایی محصول برگزار کند و تیم کوک هرچه در کلاه جادویی‌اش دارد امشب به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد کوپرتینو برای مراسم اپل سخت‌افزارهای زیادی را کادوپیچ کرده است و امشب شاهد بازگشایی این کادوها هستیم!

 

image
امشب علاوه بر آیفون‌های جدید احتمالا شاهد حضور آیپد مینی 4 و آیپد پرو نیز هستیم

 

به نظر می‌رسد آیپد مینی 4 و آیپد پرو امسال به فاصله چند ساعت پس از آیفون‌ها معرفی شوند، نه چند هفته یا چند ماه بعد. اگر این شایعه صحت داشته باشد، می‌توانیم این حرکت اپل را جوابی به سامسونگ تلقی کنیم که پرچم‌دارانش را زودتر از موعد معرفی کرد.
مهم‌ترین بخش این مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید است و ست‌تاپ باکس جدید اپل تی‌وی، که بسیار مهجور واقع شده. اگر آیپدهای جدید زودتر از موعد به سان‌فرانسیسکو وارد شوند، احتمالا در دستور کار مراسم نهم سپتامبر اپل شاهد تغییرات عمده خواهیم بود. 

منبع: PocketNow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alireza4

۱۳۹۴/۶/۱۸
لحظه شماری دنیا برای تولد دوباره اپل .
اپلی ها لایک کنند
احتمالا امشب زیباترین و پرقدرتمندترین سیب سبزچشم های خودرا برروی دنیا بازخواهد کرد

majid

۱۳۹۴/۶/۱۸
لحظه شماری میکنم برای بدست آوردن آیفون جدید قیمتش برای اصلان مهم نیست بلکه بدست آوردنش برام مهم است مطمعا هستم این آیفون بهترین گوشی دنیا میشه بی صبرانه منتظر وردش به ایران هستم واقعا شرکت اپل و دنیا تک هست