خانهاخبار
آیفون 6 محبوب‌ترین گوشی‌ هوشمند بین اپلی‌ها

آیفون 6 محبوب‌ترین گوشی‌ هوشمند بین اپلی‌ها

بر اساس آماری که یک موسسه تحقیقاتی منتشر کرده، مشخص شده آیفون 6 در حال حاضر محبوب‌ترین مدل آیفون میان کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت است.
۱۳۹۴/۶/۱۸

به‌گزارش موسسه تحقیقاتی Localytics، در حال حاضر آیفون 6 محبوب‌ترین مدل آیفون است که کاربران اپل استفاده می‌کنند. در این گزارش آمده که آیفون 6 سهمی حدود 30.1 درصد از کل آیفون‌های در حال استفاده را در اختیار دارد که بالاتر از آیفون 5s با 23.7 درصد است. پس از این دو، آیفون 5 با سهم 12.8 درصدی در مقام سوم است، آیفون 6 پلاس با 9.1 درصد چهارم است و بعد از اینها آیفون 4s و 5c به ترتیب با 8.8 و 8.5 درصد در رده‌های بعدی‌اند.


image

 


در این گزارش آمده است که سال پیش در همین زمان، که هنوز آیفون 6 و 6 پلاس معرفی نشده بودند، درصد استفاده از آیفون 5s کمتر از آیفون 5 بود (25 درصد در مقابل 27 درصد). به نظر می‌رسد کاهش قیمت آیفون 5s پس از معرفی آیفون‌های 6 عامل تاثیرگذاری در بالا رفتن سهم این گوشی بوده باشد. با این حال پیش‌بینی می‌شود با ورود آیفون 6اس و 6‌اس پلاس و تخفیف خوردن قیمت آیفون 6 سهم استفاده از آیفون 5s و 5c رو به کاهش رود.
اپل قصد دارد امشب در مراسمی باشکوه، که ساعت 21:30 به وقت ایران در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، از آیفون 6اس و 6اس پلاس رونمایی کند. پس اگر به دنبال کردن این مراسم علاقه‌مندید، امشب با گزارش زنده جی‌اس‌ام همراه باشید.

منبع: Appleinsider

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)