خانهاخبار
کمپانی چینی HiSense دو تلفن هوشمند جدید معرفی کرد

کمپانی چینی HiSense دو تلفن هوشمند جدید معرفی کرد

رویداد IFA 2015 برلین بهانه‌ای شده تا تمام کمپانی‌ها از هر نقطه زمین به آلمان بروند و محصولات جدیدشان را معرفی کنند. کمپانی HiSense یکی از شرکت‌های چینی است که این فرصت طلایی را از دست نداده. در این مطلب با دو محصول جدید این کمپانی چینی، یعنی C1 و C20، آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۶/۱۸

HiSense نام یکی از کمپانی‌های چینی فعال در تولید تلفن هوشمند است که اخیرا بیش از گذشته در مرکز توجهات قرار گرفته. این شرکت، مثل بسیاری دیگر از کمپانی‌ها، در نمایشگاه 2015 IFA شهر برلین آلمان حضور دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان محصولات جدید خود را در این مراسم به نمایش گذاشتند و کمپانی چینی HiSense نیز تصمیم گرفت از دو محصول جدیدش یعنی C1 و C20 (با نام کامل King Kong 2) رونمایی کند. هر دو این تلفن‌های هوشمند از ظاهر چشم‌نواز و سخت‌افزار قابل قبول برخوردارند.

HiSense C1 نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد که از پنل AMOLED بهره می‌برد. این محصول ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی دارد. قلب تپنده C1 محصول کمپانی کوالکام یعنی چیپ اسنپدراگون ۶۱۵ است که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با معماری ۶۴ بیتی روی آن قرار گرفته. باتری این محصول ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 2.0 نیز بهره می‌برد. این دیوایس در ابعاد ۱۵۴.۵۵ در ۷۵ با ضخامت ۵.۴۳ میلی‌متر تولید می‌شود و از دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

اما برسیم به دیگر محصول کمپانی HiSense که با دو نام King Kong 2 و C20 معرفی شد. سخت‌افزار این تلفن هوشمند، با نام عجیبش، در مقایسه با C1 نسبتا ضعیف‌تر است. C20 نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل با پنل IPS، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی دارد. این محصول از چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ و پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیت SoC و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. C20 از نظر دوربین با C1 برابری می‌کند؛ یعنی دوربین‌های اصلی و سلفی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل‌اند. اما ویژگی‌ای که C20 را از C1 متمایز می‌کند داشتن گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP67 است. در پایان باید بگوییم این محصول در ابعاد ۱۴۴ در ۷۲.۱ و ضخامت ۸.۶ میلی‌متری طراحی و تولید شده است.

منبع: Android Headlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)