خانهاخبار
سامسونگ در حال ساخت دومین گوشی تایزنی خود است

سامسونگ در حال ساخت دومین گوشی تایزنی خود است

شرکت سامسونگ در تکاپو برای عرضه دومین گوشی تایزنی خود است. این گوشی، که Galaxy Z3 نام خواهد داشت، قرار است با قیمتی ارزان در کشورهای هند، بنگلادش و نپال به فروش برسد.
۱۳۹۴/۶/۱۷

در ابتدای سال جاری میلادی گوشی Galaxy Z1 سامسونگ وارد بازار شد که به‌جای اندروید از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند. اکنون گزارش‌ها از عرضه دومین گوشی تایزنی این شرکت خبر می‌دهند که احتمالا Galaxy Z3 نام می‌گیرد.
براساس تصاویر و اطلاعات فاش‌شده از این دستگاه، می‌توانیم حدس بزنیم که Galaxy Z3 یک گوشی میان‌رده با نمایشگر 5 اینچی است که احتمالا، مانند Z1، در بازارهای جهانی با استقبال مواجه نمی‌شود. اما درواقع سامسونگ گوشی‌های تایزنی خود را با هدف فروش در کشورهای در حال توسعه و جهان سوم وارد بازار می‌کند؛ شبیه گوشی‌های اندروید وان گوگل.

 

image

 

پیش‌بینی می‌شود Galaxy Z3 تا پایان سال 2015 یا اوایل 2016 به بازار کشورهای هند، بنگلادش و نپال وارد شود و، به‌دلیل داشتن قیمت پایین، به فروش خوبی دست یابد. سال گذشته گوشی 4 اینچی Galaxy Z1 توانست در هند فروشی فرای تصور داشته باشد، طوری که کاربران در کمتر از 5 ماه بیش از 500 هزار دستگاه از آن خریدند. اکنون سامسونگ امیداور است با عرضه دومین گوشی تایزنی‌اش سهم بیشتری از بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت کشورهای شرق آسیا را از آن خود کند.

 

مشخصات احتمالی Galaxy Z3 سامسونگ:

  • نمایشگر: 5 اینچ – 1280 در 720 پیکسل – سوپرآمولد
  • پردازنده: Spreadtrum SC7730S –  با 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی
  • دوربین: 8 مگاپیکسل در عقب و 5 مگاپیکسل در جلو
  • باتری: 2600 میلی‌آمپرساعت

منبع: Gsmarena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۱۹
چقد زشت و تکراری و قدیمیه. اه اه حالم به هم خود. مثل همه گوشیای دیگشه.

احمد فرجاد

۱۳۹۴/۶/۱۸
سلام و خسته نباشید
همه طراحی ها سامسونگ مثل هم شده چرا تغییر نمیده این لبه های گوشیاش رو این یکی واقعا زشته!!!!!
امیدواریم این ظاهر تکراری تمام بشه زودتر