خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی لورفته از شیائومی Mi4 با سیستم عامل ویندوز 10

تماشا کنید: ویدئوی لورفته از شیائومی Mi4 با سیستم عامل ویندوز 10

به نظر می‌رسد کمپانی‌های مختلف به‌آهستگی سعی می‌کنند در مسیر معرفی محصولات جدیدشان با سیستم عامل ویندوز حرکت کنند. در جدیدترین ویدئوی منتشرشده در فضای اینترنت شیائومی می ۴ را با سیستم عامل ویندوز ۱۰ می‌بینیم که نکات فراوانی در دل خود پنهان دارد.
۱۳۹۴/۶/۱۷

شیائومی اخیرا پروژه‌ای را آغاز کرده که به دنبال آن قصد دارد تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز مخصوص موبایل را نیز به بازار عرضه کند. در خلال این پروژه، ویدئویی منتشر شده که در آن می‌بینیم تلفن هوشمند Mi 4 از ویندوز ۱۰ با شماره ساخت ۱۰۲۴۰ بهره می‌برد.

 

image

 

در ویدئویی که در انتهای مطلب قرار دارد، خواهید دید که اپلیکیشن‌های اجتماعی و پیغام‌رسان مخصوص کشور چین، همانند Weibo و QQ، و همچنین برخی اپلیکیشن‌ها و ابزارهای دیگر نمایش داده می‌شوند. آن‌طور که در ویدئو دیده می‌شود، رابط کاربری بسیار روان اجرا می‌شود که البته از پرچم‌دار قدرتمندی همچون Mi 4 چیزی جز این انتظار نمی‌رود.

Mi 4 نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای داخلی، دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپری برخوردار است.

در این مرحله هنوز از پروژه جدید شیائومی و زمان عرضه عمومی تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل مایکروسافت خبری در دست نیست، اما مطمئنا به‌محض دریافت اخبار جدید شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

 

منبع: WindowsCentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ا

۱۳۹۴/۶/۱۸
آقایونی که از ویندوزفون استفاده نکردن نگاه کنید چه سرعت و قدرتی داره مرورگر ادج نگا کنین به کل اندروید میارزه ویندوز برای افراد خاص و با فهم و مشکل پسنده

ا

۱۳۹۴/۶/۱۸
نسبت به نسخه اندرویدش انگاری 4برابر سریعتر شده

mohammad

۱۳۹۴/۶/۱۷
٩٠% مردم با ویندوزفون آشنایی ندارن..چون فروشنده های محترم درک درستی از این سیستم عامل ندارن..
سیستم عاملی که با کمترین سخت افزار بهترین بازدهی رو داره چرا باید سومین سیستم عامل محبوب جهان باشه!!
به نظر من اگه بودجه مالیتون می رسه آیفون بگیرید چون اپل بهترین کیفیت ممکنه..
ولی اگه میخواین پول کمتری بدین و بیشترین لذت رو از گوشیتون بگیرین .. دنبال لومیا و ویندوز باشید که تا ١ ماه دیگه اندروید باید سر تعظیم بیاره پایین جلوش..
فعلا شرکت های کوچک دارن از ویندوز ١٠ موبایل تو محصولات جدیدشون استفاده میکنن..
تا ٢ سال آینده ویترین مغازه ها پر میشه از محصولات تحت ویندوز و همون فروشنده هایی که می گفتن ویندوز چرته نظرشون عوض میشه...به امید موفقیت ویندوز...