خانهاخبار
تصاویر جدید دیگری از قاب نکسوس هوآوی فاش شد

تصاویر جدید دیگری از قاب نکسوس هوآوی فاش شد

با نزدیک شدن به تاریخ مراسم رونمایی از نکسوس‌های جدید گوگل، خبرهای بیشتر و موثق‌تری از این گوشی‌های هوشمند به بیرون درز می‌کند. در تازه‌ترین مورد بار دیگر تصاویر مربوط به قاب محافظ گوشی نکسوس هوآوی فاش شده است که حضور اسکنر اثر انگشت و برآمدگی عجیب روی آن را تایید می‌کند.
۱۳۹۴/۶/۱۶

پس از به پایان رسیدن نمایشگاه ایفا 2015 و برگزاری مراسم معرفی آیفون 6s اپل، رویدادی که بسیار منتظرش هستیم، نوبت به رونمایی نکسوس‌های جدید گوگل می‌رسد که انتظار می‌رود در تاریخ 7 مهرماه برگزار شود.
امسال گوگل قصد دارد، به‌جای یک گوشی، دو گوشی با نشان نکسوس معرفی کند که اولی نکسوس 5 (2015) یا نکسوس 5X نام دارد و دومی فعلا نکسوس هوآوی نامیده می‌شود. اما از میان این دو، نکسوس هوآوی، که فبلتی 5.5 یا 5.7 اینچی است، به‌دلیل طراحی و شرکت سازنده‌اش بیشتر مورد توجه قرار گرفته و همه منتظرند ببینید نسخه نهایی این محصول چطور از آب درمی‌آید.
پیش‌تر تصاویری از گوشی نکسوس هوآوی و قاب محافظ آن به بیرون درز کرده بود که وجود سنسور اثر انگشت در پشت بدنه و برآمدگی عجیب دوربین آن را تایید می‌کرد. امروز نیز تصاویر دیگری از قاب محافظ این گوشی فاش شد که بر دو مورد ذکرشده صحه می‌گذارد.

 


طراحی نکسوس هوآوی به‌نوبه خود بسیار زیبا و باکیفیت به نظر می‌رسد و دنباله‌رو زبان طراحی گوشی‌های جدید این شرکت مثل Mate S ،G8 و P8 است، اما وجود برآمدگی لنز دوربین، که حدود 2 سانتی‌متر ضخامت دارد، ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید.
در هر صورت باید تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر ماند و دید که واقعا دلیل این برآمدگی چه بوده و وجودش تا چه اندازه ممکن است بر فروش نکسوس هوآوی تاثیر بگذارد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)