خانهاخبار
اسمارت فون های زره‌پوش: آشنایی اولیه با موبایل‌های CAT S40 و S30

اسمارت فون های زره‌پوش: آشنایی اولیه با موبایل‌های CAT S40 و S30

شرکت کاترپیلار بازار محدود اما جالبی را هدف گرفته است. آنها می‌خواهند دستگاه‌هایی مخصوص محیط‌های کارگری و شرایط سخت بسازند و در اختیار مشتریان قرار دهند؛ تلفن‌های هوشمند بسیار مقاوم در برابر ضربه و سایر مشکلات. این موبایل‌ها احتمالا به‌زودی بخش مهمی از بازار را تصاحب می‌کنند.
۱۳۹۴/۶/۱۶


تفاوتی ندارد که نمایشگر موبایل شما به Gorilla Glass یا تکنولوژی‌های دیگر مجهز باشد یا درباره قابلیت ضدآب بودنش گمانه‌زنی شود. درنهایت باید گفت اسمارت‌فون‌های معمولی دستگاه‌هایی برای کار کردن در شرایط سخت و پیچیده نیستند. مثلا محیط‌ کارگاه‌های ساختمانی را تصور کنید؛ گردوغبار، رطوبت و احتمال ضربه خوردن و سقوط اجسام در این محیط وجود دارد. چنین وضعیتی نیازمند دستگاه‌هایی مقاوم و قدرتمند است.

کمپانی کاترپیلار چنین نیازی را تشخیص داده و سری موبایل‌های CAT را به بازار فرستاده است. دو مدل S30 و S40 جدیدترین محصولات این شرکت‌اند؛ دستگاه‌هایی که ادعای تصاحب لقب سرسخت‌ترین اسمارت‌فون‌های کنونی را هم دارند. هر دو مدل گواهی‌نامه IP68 کسب کرده‌اند و برای کار کردن با دست خیس و دستکش نیز بهینه‌سازی شده‌اند. این تلفن‌های جان‌سخت را کاترپیلار در نمایشگاه IFA 2015 در دسترس قرار داد.

مدل CAT S30 به پردازنده اسنپدراگون 210 مجهز است و نمایشگر 4.5 اینچی دارد. یک گیگابایت رم، حافظه ذخیره‌سازی 8 گیگابایتی (قابل افزایش) و اندروید لالیپاپ نیز دیگر از مشخصات این دستگاه است. قیمت این دستگاه 329 یورو تعیین شده است.

 

image

 

موبایل CAT S40‌ هم از پردازنده مدل S30 استفاده می‌کند، اما صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد و بدنه‌اش محکم‌تر ساخته شده است. این مدل برچسب قیمت 439 یورویی دارد. شایان ذکر است که هر دو دستگاه از فناوری 4G پشتیبانی می‌کنند و از باتری 3000 میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند.

 

image

 

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

فواد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
کدوم گوشی رو میگید s40یاs30؟

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۸
لطفا ادرس نمایندگیش را بدین اخه یکماهه گوشی خریدم ولی یکباره گوشی خاموش شد و دیگه شارپ نمیشه گوشی یبخودیه

اردلان

۱۳۹۵/۳/۳
این گوشی خیلی مزخرفه. من چند ماهی میشه دارم کیفیت دوربینش آشغاله و گوشی خود به خود خاموش میشه که چند باری نمایندگی رفتم کاری نکردن فقط فلشش کردن در کل راضی نیستم