خانهاخبار
آینه جادویی HiSense: نود درصد بدنه این تبلت به نمایشگر اختصاص یافته است

آینه جادویی HiSense: نود درصد بدنه این تبلت به نمایشگر اختصاص یافته است

نمایشگاه IFA 2015 اکنون در آلمان برگزار می‌شود. اما به نظر می‌رسد تولیدکنندگان چینی در حال تبدیل این نمایشگاه به بازارچه‌ای از محصولات داخلی‌شان هستند. شرکت HiSense نیز از این روند جدا نیست؛ کمپانی چینی دیگری که این روزها با معرفی تبلت جذابی به نام Magic Mirror چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است.
۱۳۹۴/۶/۱۶

لنوو، ZTE و اکنون برند HiSense هرکدام در حال بهره بردن از فرصت بی‌نظیر IFA 2015 برای معرفی محصولات خود هستند. این کمپانی‌های چینی قدم‌به‌قدم رقبای اروپایی و امریکایی خود را دنبال می‌کنند و دستگاه‌هایی جذاب تولید می‌کنند. برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، HiSense یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در کشور چین است. آنها از سال 1969 در سرزمین اژدهای زرد حضور دارند و اکنون تصمیم گرفته‌اند فعالیت‌هایشان را در بازارهای بزرگ‌تر گسترش دهند.

تبلت جدید HiSense به نام Magic Mirror قدم جدید چینی‌ها در ادامه روند گسترش بازارهاست؛ دستگاهی به‌شدت ظریف و باریک که طراحی چشم‌نوازی دارد. نکته جالب در نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه است: تقریبا 90 درصد بدنه جلویی این تبلت را صفحه نمایشگرش تشکیل داده و ضخامت بخش قوس‌دار پشتی آن در بیشترین حالت به ۰.۳ اینچ برابر با ۷.۶ میلی‌متر می‌رسد.

image

 

نمایشگر ۸.۴ اینچی این تبلت با پنل لمینیت شده است و وضوح تصویری برابر ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از اندروید لالیپاپ استفاده می‌کند و باتری 4850 میلی‌آمپری به آن نیرو می‌بخشد. تبلت Magic Mirror همچنین از چیپ Rockchip RK3288 به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و در دو مدل با حافظه‌های ذخیره‌سازی 16 و 32 گیگابایتی به بازارها عرضه شده.

image

 

محصول زیبای HiSense وزنی برابر 280 گرم دارد و از بدنه‌ای تمام‌فلزی بهره می‌برد. طبق اطلاعات منابع چینی هم قیمت آن حدود 280 دلار است. با توجه به مشخصات فنی این تبلت نمی‌توان آن را در رده دستگاه‌های قدرتمند و برتر قرار داد، ولی اگر به خرید دستگاهی زیبا و ظریف علاقه‌مندید و کاربری چندان سنگینی هم ندارید، شاید آینه‌ جادویی شرکت HiSense بتواند به‌خوبی نیازهایتان را برطرف کند.

image

 

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)