خانهاخبار
جی‌اس‌ام و پوشش اختصاصی IFA 2015 (قسمت دوم)

جی‌اس‌ام و پوشش اختصاصی IFA 2015 (قسمت دوم)

جی‌اس‌ام به‌طور اختصاصی رویدادهای مهم ایفا 2015 را پوشش می‌دهد. با ما همراه باشید تا عکس‌های اختصاصی جی‌اس‌ام از نمایشگاه ایفا 2015 را مشاهد کنید.
۱۳۹۴/۶/۱۶

در قسمت قبلی عکس‌های از محصولات کمپانی‌های ال‌جی، لنوو، سونی، هوآوی منتشر کردیم و  در این مطلب محصولاتی از کمپانی‌های لنوو، سامسونگ، بلک‌بری، مایکروسافت، سونی و هوآوی برای شما به تصویر کشیده شده‌اند که در ادامه می‌توانید آنها را تماشا کنید. ایفا 2015 شاهد حضور کمپانی‌های بسیاری است. هریک از این کمپانی‌ها با محصولات جدیدی به این نمایشگاه آمده است و قدرت خود را به رخ می‌کشد. لنوو محصولات بسیاری همراه خود به ایفا آورده که گل سرسبد آنها Vibe S1 است. در کنار Vibe S1 لنوو محصول جدیدی با نام Phab عرضه کرده که در نوع خودش جالب است.

سامسونگ با پرچم‌داران جدید خودش یعنی نوت 5 و اس 6 اج پلاس به ایفا 2015 آمده است و مایکروسافت با لومیا 640XL وارد این نمایشگاه شده.

بلک‌بری محصولاتی نظیر پاسپورت را برای کاربران خاص‌پسند ایفا 2015 سوغاتی آورده و گیگاست ناشناس با گوشی اندرویدی خود آمده است.

اگر از کاربران پروپاقرص جی‌اس‌ام باشید، حتما پوشش لحظه‌به‌لحظه مراسم سونی را دنبال کرده‌‌اید و با آورده‌های سونی آشنایی دارید. سونی ایفا 2015 را با Z5 پرمیوم و صفحه نمایش 4K‌ آن شگفت‌زده کرد. دو عضو دیگر این خانواده Z5 Compact و Z5 هستند.

هوآوی در ایفا 2015 از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کرد. Mate S پرچم‌دار جدید هوآوی است و جای P8 را می‌گیرد. این کمپانی در این نمایشگاه از عرضه ساعت هوشمندش در امریکا و اروپا نیز خبر داد. همچنین اعلام کرد G8 به‌زودی راهی اروپا می‌شود.

از دوست و همکار گرامی آقای اصلان پورمسلمی نیز تشکر می‌کنیم که در تهیه این تصاویر جی‌اس‌ام را یاری کرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)