خانهاخبار
شرکت فرانسوی Archos گوشی‌های جدید خود را در ایفا معرفی کرد

شرکت فرانسوی Archos گوشی‌های جدید خود را در ایفا معرفی کرد

نمایشگاه ایفا فرصت خوبی برای شرکت‌های کمتر شناخته‌شده است تا تولیدات خود را در معرض نمایش بگذارند. شرکت Archos نیز سه محصول جدید به ایفا 2015 آورده است.
۱۳۹۴/۶/۱۶

شاید تاکنون نام Archos را نشنیده باشید یا کمتر به گوشتان خورده باشد. این شرکت فرانسوی تولیدکننده تبلت‌ها و گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده است و بیشتر محصولات خود را در اروپا به فروش می‌رساند. حالا Archos دو گوشی جدید و یک تبلت به ایفا آورده است.

Archos Diamond S

این گوشی میان‌رده همانطور که پیشتر وعده داده شده بود در ایفا رونمایی شد. Diamond S نمایشگری 5 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن 720، دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 32 گیگابایت دارد. پردازنده مدیاتک MT6753، که پردازنده‌ای 64 بیتی و 8 هسته‌ای است، در این گوشی به کار گرفته شده. Diamond S از قابلیت اتصال 4G پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی دارد. اندروید 5.1 لالیپاپ از پیش در این گوشی نصب شده و باتری آن نیز 2300 میلی‌آمپری است.

 

 

 

Archos Diamond Plus

این گوشی نیز جزو میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد، اما، برخلاف گوشی قبلی، نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 دارد و از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. پردازنده این گوشی همان نمونه به‌کاررفته در Diamond S است و دوربین هر دو گوشی نیز کاملا یکسان است.

 

 

 

Archos Diamond Tab

تبلت معرفی‌شده این شرکت 7.9 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل است و از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. پردازنده این تبلت ساخت مدیاتک و از نوع MT8752 است که پردازنده‌ای 64 بیتی و 8 هسته‌ای است. باتری این تبلت از ظرفیت 4800 میلی‌‌آمپر برخوردار است و اندروید 5.1 نیز از پیش بر آن نصب شده.

 

 

 

منبع: androidheadlines

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)