خانهاخبار
تماشا کنید: نمونه فیلم‌های ضبط‌شده با دوربین اکسپریا Z5 سونی

تماشا کنید: نمونه فیلم‌های ضبط‌شده با دوربین اکسپریا Z5 سونی

سونی امسال بیش از سال‌های گذشته بر کیفیت دوربین گوشی‌های خانواده اکسپریا Z5 تاکید کرده است؛ دوربینی که بالاترین رزولوشن و سریع‌ترین فوکوس را بین گوشی‌های پرچم‌دار بازار در اختیار دارد. در این مطلب می‌توانید فیلم‌های ضبط‌‌شده با دوربین Z5 را در دو کیفیت 4K و 1080p مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۶/۱۶

وقتی صحبت از گوشی‌های اکسپریا Z سونی می‌شود، اولین چیزی که در موردشان به ذهن می‌آید دوربین و عکس‌های فوق‌العاده این گوشی‌هاست. اگرچه خانواده اکسپریا Z5 در رنگ‌های متفاوتی عرضه شده و به دکمه پاور آن قابلیت اسکن اثر انگشت نیز افزوده شده، تمام این خصوصیات جدید در مقابل دوربین 23 مگاپیکسلی آن رنگ می‌بازد.

 

image

 


اکسپریا Z5، همچون نسل پیش از خود، قادر است فیلم‌هایی با کیفیت 4K و با سرعت 29 فریم در ثانیه ضبط کند. از آنجا که حجم فیلم‌های 4K بسیار زیاد است، سونی امکان ارتقای حافظه داخلی این گوشی را تا 200 گیگابایت میسر ساخته است. همچنین شما می‌توانید با دوربین این گوشی فیلم‌هایی با کیفیت 1080p با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه ضبط کنید.
سونی ادعا کرده دوربین گوشی‌های جدید سری Z5 قادر است با سرعت 0.03 ثانیه روی سوژه‌ها فوکوس کند؛ سرعتی که بسیار بهتر از رکورد فوکوس در گوشی‌های پرچم‌دار رقیب است. برای تست این موضوع و مشاهده عملکرد واقعی دوربین Z5 دو فیلم با کیفیت 4K و 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کرده‌ایم تا ببینیم آیا دوربین Z5، همان‌طور که روی کاغذ آمده، فوق‌العاده ظاهر می‌شود یا خیر.
نظر خود را پس از دیدن این فیلم‌ها با ما در میان بگذارید و بگویید کیفیت فیلم‌برداری اکسپریا Z5 سونی را در مقایسه با گوشی خودتان چگونه دیدید.

دانلود نمونه فیلم ضبط شده با کیفیت 1080p
دانلود نمونه فیلم ضبط شده با کیفیت 4k

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

hamid

۱۳۹۴/۶/۲۱
سونی خسته نباشه خیلی زحمت شد براش

amir360

۱۳۹۴/۶/۱۷
قضاوت فیلم گرفته شده و مشاهده ان از گوشی منصفانه نیست .بهتر است فیلم ضبط شده از طریق یک تلویزیون نمایش داده شود تا در ابعاد منطقی تر درخصوص کیفیت فیلم برداری قضاوت شود.بله در ابعاد یک گوشی 5 اینچی همه چیز خوب و عالیست اگر در صفحه تلویزیون هم عین صفحه نمایش گوشی باشد بله عالیست در غیر اینصورت... البته این نکته در خصوص همه گوشی ها مصداق پیدا می کند.

مهرشاد برقی

۱۳۹۴/۶/۱۶
بسیار زیبا..واقعا کسی وجودداره منتقد باشه؟دمش گرم فقط sooonnyy