خانهاخبار
رندر جدید از طراحی نهایی نکسوس 5 جدید ال‌جی پرده برداشت

رندر جدید از طراحی نهایی نکسوس 5 جدید ال‌جی پرده برداشت

در شرایطی که روزبه‌روز به موعد معرفی نکسوس‌های سال 2015 نزدیک می‌شویم، رندری جدید منتشر شده که گفته می‌شود طراحی نهایی نکسوس 5 ال‌جی را نشان می‌دهد؛ طراحی‌ای که با آنچه پیش از این دیده بودیم بسیار متفاوت است.
۱۳۹۴/۶/۱۵

به نظر می‌رسد گوگل در حال آماده شدن برای معرفی دو مدل جدید از سری نکسوس طی یک کنفرانس خبری در هفتم مهرماه است. همان‌طور که بارها در اخبار و شایعات شنیده‌ایم، یکی از این دو مدل را شرکت LG می‌سازد. با تولید نکسوس ۵، شمار گوشی‌های نکسوس تولید LG به ۳ دستگاه می‌رسد. ساخت مدل دیگر نیز ظاهرا به شرکت هوآوی سپرده شده است.

روز گذشته وب‌سایت AndroidPit تصویری رندرشده منتشر کرد که گفته می‌شود طراحی نهایی نکسوس جدید ال‌جی با نام Nexus 5X یا (Nexus 5 (2015 را به تصویر می‌کشد. البته در این تصویر فقط نمای پشتی نمایان است و از طراحی پنل جلویی خبری نیست. طراحی‌ای که در این تصویر می‌بینیم با رندرهای لورفته پیشین بسیار متفاوت است. لوگوی آشنای نکسوس در پنل پشتی به چشم می‌خورد و نزدیک این لوگو نیز سنسور شناسایی اثر انگشت و دوربین گجت را می‌بینیم؛ دوربینی که ظاهرا پذیرای لنزی ۱۳ مگاپیکسلی است و به قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED مجهز شده.

image

 

هرچند در این تصاویر نکسوس ۵ایکس در رنگ سفید به تصویر کشیده شده است، گفته می‌شود مدل‌های سیاه و آبی روشن آن نیز تولید خواهند شد. صفحه نمایش نکسوس ۵ایکس ۵.۲ اینچ اندازه دارد و در رزولوشن Quad HD ساخته شده است. چیپ اسنپدراگون ۸۰۸ در مقام پردازنده و رم ۳ گیگابایتی داخل این وسیله وظیفه اجرای بدون اشکال اندروید ۶ مارشمالو را بر عهده دارند. قیمت پایه‌ای که برای این مدل اعلام شده ۳۹۹ دلار است.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

alika

۱۳۹۴/۶/۱۹
5.2 نبود که،؛همون 6 درسته

محسن

۱۳۹۴/۶/۱۵
اندروید مارشملو مگ5.2 نبود؟چرا زدین 6