خانهاخبار
ردپای فبلت معرفی‌نشده LG V10 در وب‌سایت TENAA

ردپای فبلت معرفی‌نشده LG V10 در وب‌سایت TENAA

به‌تازگی تصاویری از وب‌سایت TENAA به دست آمده که گفته می‌شود به فبلت آینده شرکت ال‌جی به نام LG V10 مربوط است. در این تصاویر دستگاهی با طراحی جالب می‌بینیم که وقتی پای مشخصات فنی به میان می‌آید نیز حرف بسیاری برای گفتن دارد.
۱۳۹۴/۶/۱۵

طبق گزارش‌های به‌دست‌آمده، فبلت معرفی‌نشده LG V10 اخیرا به تایید مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) رسیده است؛ گجتی با مشخصات فنی رده‌بالا و صفحه نمایش دوگانه. این محصول جدیدترین تولید شرکت کره‌ای ال‌جی است و انتظار می‌رود ماه آینده رسما معرفی شود.

صفحه نمایش دوم LG V10 درست روی صفحه نمایش اصلی قرار گرفته است. هنگام بحث از مشخصات فنی، با آماروارقام قابل توجهی مواجهیم. پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ از شرکت کوالکام، ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD گوشه‌ای از این مشخصات است. برای دوربین عقب از لنز ۱۶ مگاپیکسلی و برای دوربین جلو از لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. آن‌طور که گفته می‌شود، سنسور شناسایی اثر انگشت نیز روی این فبلت تعبیه می‌شود. ظاهرا این قطعه داخل دکمه پاور قرار می‌گیرد.

 

image

 

در نگاهی اجمالی به نظر می‌رسد LG V10 مدلی قدرت‌یافته‌تر از LG G4 است. به‌هرحال تا ماه آینده که ال‌جی این دستگاه را رسما معرفی خواهد کرد حتما جزئیات بیشتری نیز به دست می‌آوریم و برایتان منتشر می‌کنیم.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)